8.Bölüm

64 3 0
                                    

Artık kimsenin bir amacı kalmamıştı. Bu uğurda onu kaybedecekleri hiç akıllarına gelmezdi. Ruki Azusa'nın ona zarar vermeyeceğini biliyordu ama bu uğurda kendi hayatından vaz geçeceğini düşünmezdi. Bu olanlardan kendini sorumlu tutuyordu. Belki de geri çekilseydi Azusa'nın bunu yapmak zorunda kalmayacağını düşünüyordu. O anda Yuma gözündeki ufak damlayı sildi. Ruki'nin üzüldüğünü biliyordu bu yüzden ona bir şey söylemiyordu ama içten içe Azusa'nın ölümünden onu sorumlu tutuyordu. Öte yandan Kanato hiçbir şey hissetmiyordu. Ne üzüntü ne de sevinç...Herkes Carla'nın Azusa ile birlikte öldüğünü düşünüyordu ama buna sevinememişlerdi. Ruki, Yuma ve Kou hep kendilerine aynı soruyu soruyordu.Bu uğurda kardeşimizi kaybetmeye değer miydi? O zamandan sonra Ruki hayatın anlamını kaybetmiş gibi dolaşıyordu. Herkes onun için endişeleniyordu. Gün geçtikçe daha agresif, daha sessiz biri olmaya başlamıştı. Yuma ve Kou ona kızıyordu. Toparlanması gerektiğini, bu gerçeği kabullenmesi gerektiğini söylüyorlardı ama Ruki Onları her seferinde tersliyordu. Artık hayatlarında bunun dışında bir sorun yoktu.Carla'nın öldüğünü sanıyorlardı. Ama durum çok farklıydı.Azusa kalbine bıçağı sapladığında o büyük hasar almıştı ama hayata tutunmayı başarmıştı. Malesef Azusa o kadar şanslı değildi. Onu kardeşlerinin hayatından bir süre uzaklaştırmıştı ama kendi ölümünden kurtulamamıştı. Geçen sürede Carla kendini biraz daha toparlamış, intikam hazırlıklarına başlamıştı. Artık kaderde ne yazıldığını kimse kestiremiyordu. Yalnız hayatlarından çok büyük bir parçanın kopup gittiğini biliyorlardı. Yeri doldurulamaz bir parçanın.

Diabolik Lovers Karanlığın Boğucu YükselişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin