Odpowiedź

102 17 0
                                    

Na razie kończymy temat Yoshikiego. Odpowiem wam za to na pytanie które kiedyś zadawałam innym a teraz inni zadają mi.
Znajomych z zagranicy chciało mieć wielu z nas. Powiem wam o kilku aplikacjach. Tylko nie wiem jak wam to pójdzie ale mi szukanie znajomych akurat z Japonii niezbyt dobrze poszło.
Kilka polecanych aplikacji:
1. Hellotalk
Jeśli dobrze pamiętam to Kaemi-san mi o tej aplikacji mówiła
2. Speaky
Też fajna aplikacja, polecił mi ją kolega z Białorusi
3. KakaoTalk
4. Global friend
5. Conversation Exchange
6. Interpals

Chyba tyle wam wystarczy. Większość podobnych aplikacji działa tak samo. Tworząc konto nadajecie sobie nazwę, piszecie kraj z którego pochodzicie, wybieracie swój narodowy język, zaznaczacie jakiego języka/języków chcecie się uczyć i podajecie stopień w jakim go umiecie(najczęściej stopnie są od 1 do 4 albo do 5)

Dla tych co obawiają się zacząć rozmowę...
Ja najczęściej pisze na początek "hello" (rzadziej "hi") a potem "how are you?" A jak ktoś odpowie to drugie pytanie to najczęściej "what are you doing?"
Możecie kogoś zapytać o to co lubi robić albo poprosić żeby wam coś o sobie opowiedzieli. Zobaczcie też co taka osoba ma napisane za swoim profilu na danej aplikacji.
Naprawdę nie musicie obawiać się o swój "perfect english" wiele osób na takich aplikacjach nie mówi po angielsku na poziomie operowania ponad połową angielskich czasów. Dlatego ja często znajduje osoby mówiące na poziomie zbliżonym do mojego. A mój poziom nie jest zbyt dobry. Chodzi tylko o to żeby umieć odróżnić choć jeden czas przyszły i jedem przeszły.
Jakby ktoś chciał to można mnie znaleść na aplikacji Speaky. To tam mogę wam trochę pomóc znaleść ciekawych ludzi. A uwierzcie mi że znalazłam nawet Koreańczyka mówiącego po polsku który obecnie siedzi sobie w Ameryce.

Ciekawostki ze świata jrockaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz