Aşk Sözleri -7

28 4 0
                                    

Sen, kalbime giren bir sevda kurşunusun, seni ya orada bırakacaklar, ya da çıkarırken canımı alacaklar...

Senin kanadın olmak isterdim,
Ben olmadan uçma diye.
Senin baharın olmak isterdim,
Ben olmadan açma diye.

Sıkıntı çekecek kadar gücüm, acı çekecek kadar sabrım kalmasa da, seni sevecek kadar kalbim her zaman vardır.

Bir gece titreyerek uyanırsan, bil ki resmini öptüğüm andır...

Bir gün yaşlar süzülürse o güzel gözlerinden, bil ki bir tanem yokluğundan öldüğüm andır.

Ölüm bitirir diyorlar sevgiyi, benim sevgim ölümle bitmez.Ben ruhumla sevdim seni, ruhlar asla ölmez...

Sana nasıl hitap etmeliyim bilmiyorum. Hayatım desem hayat çok kısa, çiçeğim desem çiçek soluyor. Sana canım demeliyim, çünkü bu can sen oldukça yaşıyor...

Canımdaki her nefes nefesine eklensin, içimdeki her nefes hayalinle demlensin, bırak bu gönlüm varlığınla renklensin, sen benim gönlümde yaşadıkça özelsin!

Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı, yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki...

Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..

Yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, yalnız söylenen sözü duyabiliyorsan, Ne görebiliyorsun, Ne de duyabiliyorsun...

Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.

Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.

Karanlık Aydınlıktan, Yalan Doğrudan Kaçar. Güneş Yalnızda Olsa Etrafa Işık Saçar. Üzülme Doğruların Kaderidir Yalnızlık. Kargalar Sürüyle Kartallar Yalnız Uçar.

Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.

Sevgilerin en güzeli seni sevmek, özlemlerin en güzeli seni özlemek, Ve hayatin tadı sabah kalktığında senin var olduğunu bilmek.

İçim o kadar senle doldu ki... İnsanlar seni gözbebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum. Ne dil yeter seni anlatmaya, ne göz kıyar sana bakmaya, Ne ellerim dayanır sana dokunmaya, ne kollarım uzanır seni sarmaya, hiç ömür yeter mi bir sen daha bulmaya...

Avucun arasına bir yürek bıraktım ister bir kenara kaldırıp atarsın ister kendi yüreğinin üstüne koyar her zaman seninle olacağını hatırlarsın.

Yıldızlar semada tükenmedikçe, taşlar dile gelip unut demedikçe, ruhum bedenimi terk etmedikçe unutamam aşkım unutamam seni..

Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel ,
Herkesin sevmeyi haketmeyeceği kadar özelsin.

Bir nasihat: Kendine dikkat et.
Bir rica: Sakın değisme!
Bir Dilek : Beni unutma.
Bir Yalan : Seni hiç sevmiyorum.
Bir Gercek : Seni çok özlüyorum.

Gecenin karanlığında, güneşin ışığında,
Suyun damlasında, selin coşkusunda
Kimi yanımdasın kimi rüyamda
Ama hep aklımdasın sakın unutma......

Benim için seni görmek suya benzer
Seninle yasamak ise nefes almaya
Susuz üç gün yaşarım ama nefes almadan asla

Sana ne demeliyim bilmiyorum,
Güneşim desem güneş batıyor,
Hayatım desem hayat kısa,
Gülüm desem oda soluyor,
Sana canım demeliyim.
Çünkü bu can seninle yaşıyor..

Bir Aşk Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin