Ormana giriş yapmıştık yürüyorduk, kuşların sesini dinliyerek, güzel bir alan vardı
her yer ağaç ve zemin ise papatyalarla dolu."Emily oturalım böyle gel.. dedim ağacın altına oturtuk, ikimizin sırtıda ağaca yaslanık bir vaziyette.
"Eric burası çok güzelmiş, daha önce nasıl keşfedemedim.. dedi ve yerden bir papatya koparıp yüzüme baktı, ama gözleri o kadar güzeldiki gözlerine bakmakdan alıkoyamadım kendimi,
derin derin gözlerinin güzelliğine bakıyor adeta hipnotize oluyordum."Hey, neye daldın öyle sen..dedi çok hafif gülümseyerek.
"Çok güzelsin Emily,
"Teşekürt ederim, sende gayet yakışıklısın.. dedi ince bir tebesümle utanmış bir hal alarak.
"Eric beni heleki kurtardın o gün.
"Nedenki, heleki dediğine göre ayrı bir seveb olmalı.
"Çünkü senin gibi birini tanıdım.. dedi utanmış bir vaziyette yüzünü benden kaçırarak.
"Bende heleki bu okula gelmişim.
"Neden Eric,?
"Yoksa bu güzelliği nerde görüceltim, gözlerin sabah doğan güneş misali insanı kendine bağlıyor, saçların yağmurdan sonra çıkan gök kuşağı misali kendisine büyülüyor.. dedim gözlerinin içine bakarak ama bunları istemsis dedim, utanarak yüzümü sola çevirdim ve bir papatyada ben kopardım.
"Eric bana bak,
"Efendim.. diyerek kafamı çevirdim ama burunlarımız bir birine deyiyordu, kalbim küt küt atıyordu, yavaş yavaş dudaklarına ilerliyordu dukaklarım, gözlerim kapalı bir vaziyette, ama bu romantizimide bozucak bir şey olacaktı herhalde, bahtımız kapalı ne yapalım.
"Eric orda biri vardı..dedi benim arkama bakarak, beni öpüceği sıra görmüş olabilir.
"Hani nerde, bak yok, hayal görmüşsündür.. dedim ama o kişinin bir kan emici lanet vampir olduğunu biliyordum, derhal buradan gitmemis lazımdı.
"Ordaydı Eric ordaydı, bir anda kayboldu gözümü açıp kapayana kadar.
"Tamam Emily gidelimmi başka zaman bir daha geliriz, gel seni evine bırakıyım benimde acil işlerim vardı.. dedim bilerek ordan gitmemiz lazımdı çünkü.
"Bencede eve gitmemiz en mantıklısı.. dedi kafasını sallayarak. ağaçların arasından gitmeye başlamıştık, elimi tutuyor kalbi hızlı hızlı atıyor, korkumuştu hissetmiştim, korkuyu severdik çünkü biz..
"Wayy way way bakın burada kimler var Glass Walker'in yeni üyesi ve genç magıl sevgilisi.. dedi kaşlarını kaldırarak, pis kan emiciydi o
"Kim olduğunu bilmiyorum ama kokundan anlıyorum, çekil önümden yoksa..dedim ve lafımı keserek devam etti pis kan emici vampir.
"Yoksaa seni boğazından tutar kelleni koparır öldürürüm öylemi,
magıl sevgilinin de çok güzelmiş.. dedi pis pis gülerek ve Emily'ye yaklaşıyordu, her an kurda dönüşe bilirdim, öğrenip öğrenmemesi artık umurumda değildi Emily'nin"Ondan uzakdur bir kez söylüyorum bir daha tekrarlamam..dedim kaşlarımı çatarak ve ormanın sağ tarafından sesler geliyordu, kafamızı o yöne çevirdik, kokudan anladım klan arkadaşlarım geliyordu, vampire tekrar döndük ama kaçmıştı lanet pislik..
"Heyy dostum senin burda ne işin var bak gelmeseydik.. derken susturdum çünkü Emily hiç bir şey bilmiyordu bizim hakkımızda Jony'de o an farkında değildi Emily'nin bilmediğinden.
"Evet Jony gelmeseydiniz, onu tekme tokat döver babasının yanına gönderirdim.
"Heyy dostum, burası onların kalabalık olduğu bir alan gelmeseydik gelirlerdi.. dedi William sağ sola ve yukarı aşsagı sallayarak.
"Birisi bana burada neler olduğunu anlatacakmı..diye bağırıyordu Emily, gözleri kapalı ellerini yukarı aşşagı sallar vaziyette.
"Peki açıklayım, bak o gördüğün kişi bizim düşman olduğumuz aile'nin çocuğu, yeterlimi.. deyerek lafına son vermişti Michael.
"Peki şimdilik,
"Şimdilik derken?
"Beni Eric'in sevgilisi sanıyor ve artık sizin aile kategorisindeyim onların gözünde, o yüzden ilerde nasil bir sorunla karşılaşırım bilemem bu yüzden şimdilik.
"Sonra bu konuyu konuşuruz şimdilik gidelim, Harry, Jony, isterseniz kızı eve bırakmama eşlik edebilirsiniz..dedim çünkü ormandayız ve nerde ne zaman çıkacaklar belli olmuyor tek başıma yanımda Emily varken güvende olamazdım.
Harry ve Jony bizden elli metre geriden geliyordı, bu şekil ormanı bitirene kadar devam ettik, okulun oraya varmıştık."Biz gidiyoruz Eric, Bunda sonrası sende.. dedi ve ormana doğru koşmaya başladılar, vampirler bize şehirde güzdüz vakti saldırmazlar ve magıllara'da, magıl kurt veya vampir olmayanlara deniyor sivil insan yani.
"Hey Eric, gene o!
"Kim Emily
"Düşman ailenizin çocuğu işte ya ilerde baksana.. demekki bizi takip ediyordu Emily'yi derhal evine bırakmam lazım...
BÖLÜM SONU
Yorumlarınızı ve Oy'ları bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam-Glass Walkers
Werwolf#15.05.2017 Ingiltere'de vampir nufusu fazla bizleri avlamaları zor olmuyor Amerikaya gitme zamanı geldi artık klanımla beraber güçlü olucaz orda.