Kapitel 2

44 4 5
                                    

Heii Peoples <3 her er mit 2 Kapitel⌨️ håber i vil tage godt imod det. Undskyld at der er gået lidt tid  imellem kapitlerne, skal nok prøve at steppe mit Wattpad game lidt up hehe.💗😂Men håber i vil nyde mit 2 kapitel.                      XX Katarina

Charles står i døråbningen, og smiler kækt til mig "Hey smukke" Råber han hen over menneskemængden. Jeg ruller hurtigt med øjnene, og begynder at gå hen mod haven hvor den rigtige fest holdes. Det skal lige siges at jeg lige er fyldt fjorten, så Charles er altså 5år ældre end mig. Han står der i døråbningen i det perfekte jakkesæt med hans fedtede men perfekte  slikhår tilbage. I en rodet knold, det er ligesom det man ser i de der romantiske film hehe.. lidt kliche i know <3.

Den eneste forskel her er bare det er i virkeligheden, og ja jeg er i den grad ikke forelsket i ham. Hvis jeg selv skulle sige det tror jeg at han er lidt af en player, alle pigerne er som klistret fast til ham. Men igen jeg kunne ikke være mere ligeglad, jeg kan ikke lide ham som jeg sagde. Og jeg er her bare for kagen og nogle six packs såå....hehe.

Vi går igennem den store hvide låge ind til haven, der er et stort rustikt træbord. Med en masse forskellige salater kartofler tapas, og en masse andet. Det ser virkeligt lækkert ud. Charles forældre kommer hen mod os, jeg stiller mig straks op lidt bag ved min far. Charles forældre er egentlige søde nok det er ikke det. Men jeg ved bare at de selvfølgelig straks vil spørge ind til min bror aka Rasmus, og ved i hvad der er squ sket en masse lort i mit liv men det her er virkelig det værste indtil videre. Og ja hehe nu lyder mit liv måske sådan lidt sad life men ja sådan er det altså nogle gange. <3

Charles mor: "Heii Katarina hvordan går det"

Katarina<3:   " Det går okay tak fordi du spørger"

Charles far:    "Ja vi er jo så glade for at i kunne komme, hvad med Rasmus og din kone?

Henrik (aka min far):  " Han havde det ikke så godt i dag, så Henriette blev hjemme ved ham desværre"

Jeg kan mærke min far er ked af det. Det er jo selvfølgelig også svært for ham at min bror er syg, og nogle gange vil man bare gerne ikke mindes om det  hele tiden.

Charles far:   "Nå men det var hyggeligt lige at hilse på jer, men vi smutter igen"

Katarina<3:  "Okay men vi ses vel nok senere"

Henrik:        "Ja hej og tillykke med ham"

Vi finder straks vores pladser ved det store bord, og sætter os Charles sidder et par pladser fra mig og pakker alle sine mange gaver op. Man kan godt sige at han på en måde er sådan lidt en rich kid. Ikke fordi jeg har noget imod det, men han fik bogstaveligt talt en Ferrari sidste år i fødselsdagsgave af sine forældre. Selvom han ikke engang har KØREKORT!!! ved ikke hvorfor, det giver egentlig ikke rigtig mening. Men ja der kan i nok høre, hvor jeg har rick kid teorien fra <3.

Jeg sidder bare på min plads, og kigger på alt det lækre mad. Og  er selvfølgelig mega sulten!!           As always.<3 Jeg rejser mig derfor straks fra stolen, og griber min tallerken, og går hen mod det store rustikke træbord med maden. Der er mega lang kø!! Men det går egentlig overaskende hurtigt.. Hehe jeg griber straks salatbestikket, og skovler en masse pastasalat over på min tallerken, sammen med et stykke flute og noget tzatziki. Mmm det ser så godt ud!! jeg kan næsten mærke savlen ned over min mund ..hehe charmerende i know!

Jeg vender mig om, og bliver distraheret af de smukkeste brune øjne i hele verden. Han kigger på mig jeg smiler, det er som om hele verden går i stå. Han blinker flirtende til mig med det ene øje, og vender sig om. Jeg bliver så distraheret af hans smukke øjne, at jeg helt glemmer hvor jeg går. Charles kommer gående ind foran mig og jeg......

                        Heiii igen People's💗
                  Håber i kunne lide kapitlet
        Vil prøve at ligge Ud 1 gang om ugen
Jeg vil lige hurtigt Sige 1000 trillioner triliarder tak!!💕 for At jeg i sidste uge lå      nr 2 På listen det er Sååå Vildt🙈🌸
            Det betyder sååå meget for miig
Husk at i meget gerne må skrive en kommentar Hvis i har lyst😍 Og vote
Hvis i synes den var👉🏻💌 Go' nok...hehe.
                          XX Katarina

The TruthWhere stories live. Discover now