Kapitel 5.

23 2 6
                                    

Heii igen People's WASSUP her har i det 5. Kapitel💌 Hvilket vil sige i Får Svar på jeres CLIFFHANGER😘. Yaaas! Håber i Vil Nyde kapitlet🏵 SEE YA💌🔥🌸⚡️
XX KATARINA

Det er CHARLES!!! Da fuq hvad laver han her. Det sidste jeg har brug for lige nu, er seriøst en af hans flabede kommentarer! Han er sikkert Bare kommet, Får at få noget godt Gossip at fortælle alle hans Andre Richkid venner om. Jeg kan lige se det for mig Aaargh Jeg orker det virkelig ikke.......

Charles: "Er du okay? Eller nej det var et dumt spørgsmål, selvfølgelig er du ikke det"

HVAD!! Er han sød imod mig??
Det her er en side af ham jeg aldrig har set før! Han prøver faktisk at være sød imod mig!?
Måske er han faktisk god nok alligevel. <3
Måske er det ligesom i alle de der film, Hvor at Rickid "Børn" Bare spiller hård udenpå?!
Jeg ved det ikke. Det virker bare lidt underligt han virker jo faktisk sød nok...

Men på en måde synes jeg faktisk at han er God nok. <3
Hvis det her er hans måde at være på, han sidder bare der Og Holder hans hånd mod min ryg. Eller hvad man nu kalder det jeg tror godt i ved hvad jeg mener.
Jeg sidder bare og rødmer, imens jeg kigger ned i jorden. Jeg burde nok egentlig sige noget ti Ham, Jeg ved bare ikke hvad jeg skal Sige. Jeg er Helt Overasket! det her er en side af ham, han aldrig viser ihverfald ikke overfor mig!

Mig: "Tak"

Siger jeg bare
Så godt som jeg nu kan. Min stemme er stadig lidt Rippet efter jeg har grædt...
altså hvad skal jeg mere sige?? Jeg burde nok siger mere til ham, han sidder jo bare der og kigger lidt Trist på mig. Jeg rejser mig op fra gulvet, og tørre de sidste Tørre væk fra mine kinder.

Charles: "Jeg er glad for du er ok, Jeg kan godt forestille mig det kan være hårdt"

Mig: "Tak fordi du kom og hjalp mig, Jeg ved bare virkelig ikke hvordan jeg skal gå derud igen?! Altså har du lige set mig jeg ligner Jo noget der er løgn!"

Der er mascara Ned over Hele min Buksedragt og Min makeup er fuldstændig tværet ud...

Charles: "Kom med Mig Vi kan prøve at fikse det værste ovenpå"

Skal jeg komme med ham HVAD...?
Så længe han ikke er en pige, gætter jeg på han heller ikke har noget pigetøj, eller Makeup.....
Men på den anden side orker jeg Vikelig ikke mere. Jeg kigger op På ham og nikker, måske er der en eller anden måde han Kan hjælpe mig på?!..

Han tager min hånd!
Det kribler i min mave og jeg rødmer endu mere. Han begynder at gå op ad Den store Træt trappe. Jeg tager hurtigt mine Stiletter af, og bærer dem i hånden

TRO MIG DET ER IKKE NEMT!! At gå i høje hæle! Og især ikke Op ad trapper. Det føles som om man er ved at falde heletiden, og det kunne godt føles som om Vi har et "lille moment" her. Så det er ikke nu jeg skal falde og være Freaking akavet..

Vi går op ad trappen
nogle gange kigger han lige tilbage, og smiler til mig så man lige kan fornemme hans søde små Smilehuller. Han virker faktisk Sød nok, Og så kan man vel nok også godt sige at han har udseendet Med sig......
Aka HAN ER FREAKING LÆKKER😍😍😍

Hvis det er sådan her han normalt er. Kunne jeg godt vænne mig til at være sammen med ham...🙈

Vi når til en stor træ dør han trækker Ned i håndtaget. Og døren åbner Ned til en lang lang gang, der hænger en masse smukke detaljerede billeder Langs hele væggen. DEN ER JO KÆMPE! Virkelig Jeg tror seriøst Deres Gang er Dobbelt så stor som hele vores underetage. Det er jo som om han bor i et kæmpe slot! Men igen så er han jo et Pretty stort Rich kid ...........

Vi når Til den tredje dør Og han Trækker ned i håndtaget, Det her håndtag er seriøst dobbelt så stort Som det Til Gangen. Det er også guldbelagt og har en masse små flotte detaljerede udskæringer.✨ Døren åbner Wauw, Værelset er jo KÆMPE!

Charles: "her har du så mit værelse Sorry hvis det er lidt rodet, Benita har ikke lige været her endu"

Mig: "Benita....Som er?"

Charles: "Nåår ja...hehe hende kender du jo selvfølgelig ikke Sorry, Benita er vores husholderske. Det vil sige hun rengøre Vores Værelser hver dag, og sådan nogle ting"

Vi træder ind på Værelset jeg tror virkelig det her er en hver teenager drengs Drømme Værelse. Der hænger en stor Basketball kurv midt på Væggen. Og Der Hænger en kæmpe fladskærm Over hans Store Sorte Kommode.

Mig: "Wauw Jeg tror dit værelse er større end hele vores Stue!!"

Charles: "tro det eller ej men Det er faktisk en af vores Mindste Soveværelser"

Hold da op hvis det her er en af deres mindste Soveværelser, Kan jeg slet ikke forestille mig Hvor Kæmpe de andre så må være...
Han Holder Stadig min hånd, han Går Hen iMod hans Kæmpe Masterbed. Hans Seng er i Sort træ, Med en masse flotte træ udskæringer Ned af Sengerammen. Han sætter sig i sengen med mig ved siden af....

Heiii People's 🌹
Her var mit 5. Kapitel💌. håber i Kunne lide det. Hvorfor sidder de mon på sengen, 😍 Og er Charles Sød nok?! Det må i jo vente med at finde ud af til næste kapite 1000 Tak⚡️ fordi du læser min bog😘 det Betyder Mega Mega meget💗 Husk at vote hvis du synes den var go' nok og så må i meget gerne skrive en kommentar om hvad i laver her i Ferien?🌸☀️ Vi ses i næste kapitel <3 XX KATARINA

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Jul 12, 2017 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

The TruthDove le storie prendono vita. Scoprilo ora