Kapitel 4.

20 2 3
                                    

Heiii People's <3 Og Velkommen tilbage😘 Sorry der ikke har været så mange Kapitler oppe her på det seneste💗🙄💌 Skal nok prøve at Steppe Mit Wattpad game lidt mere op !! Igen igen men jeg Håber i Kan Lide det nye Kapitel 😘👌🏼 Jeg kan da lige Spoile🙄 for jer at det slutter🙈 med en "lille bitte" CLIFFHANGER!! Hehe SPOILER💗🔥🙈........
XX KATARINA

Hans øjne Møder mine, Wauw Han er seriøst Så Smuk! Han har verdens mest perfekte Jawline, Og hans hår sidder helt perfekt tilbage. Lidt fedtet men stadig flot!  Han smiler til mig, Og jeg smiler igen <3 På en måde har jeg lyst til at spørger ham. Om hans Nummer jeg ved ikke, det føles bare så rigtigt
han virker Så sød! Og Oprigtig.

Men på den anden side Ville det nok være sådan lidt Stalker agtig.....
når man tænker på jeg Vitterligt lige har mødt ham, hehe jeg smiler til ham. Jeg kan bare ikke lade være, jeg skynder mig over mod min plads. I håb om han ikke synes jeg er alt for underlig, jeg har jo trods alt lige stået og stirret ham ind i hans perfekte ansigt, med hans Skarpe Jawline og......... Nej Nej nu stopper jeg det er det sidste, jeg har brug for lige nu.

Jeg skal Ikke forelske mig i endu en dreng, bare så han kan Knuse mit hjerte, og være grunden til at jeg skal spise 5kilo is. Og tude Mine øjne Ud NEJ!! Ellers tak.

Jeg sætter mig ned på min Stol, og kommer i tanke om hvor sulten jeg faktisk er!
Jeg begynder bare at proppe min mund fuld med mad. Charmerende I know👌🏼😍hehe eller noget.....
men det er lige meget, Når en pige er sulten Er hun altså SULTEN! Det burde Alle drenge Altså også vide.

Der er en hånd der griber fat om Min skulder, jeg vender mig straks om det er Charles. Uugh hvad vil han nu!?

Charles: "Hey Smukke"

Mig: "Hej Charles Ville du spørge om noget?"

Charles: "Nah ville bare høre om du hyggede dig, her til min Mega fede 18års?Og så synes jeg da lige du skulle have chancen, for at se mit smukke ansigt tæt på"

SE! der kan i se hvad jeg mener med at han også er selvglad. Altså hvem siger sådan noget!? Altså ja selvfølgelig udover ham...

Mig: "Ja det er meget Fedt, Men det der med dit ansigt ved jeg nu ikke helt?"

Charles: "Nå nå, der er vist en der er blevet rapkæftet"

Altså helt ærligt kan han ikke bare lade mig være! Hvad bliver det næste... Han prøver at virker ked af det på min vegne. På grund af  Min bror Ughh! Han er så irriterende, Kan han ikke bare gå Tilbage til hans plads, og åbne alle hans Rich kid Gaver. Dem er der ihverfald nok af! Altså Virkelig hele gave bordet er fuldstændig Fyldt op!

Charles: "Nå okay men ville også lige hører hvordan det går med din bror?"

SE JEG VIDSTE DET!!  Aaarghh
Det er seriøst så irriterende alle spørger ind til ham heletiden. Kan de ikke bare Tie Stille!
Jeg skal altid holde facaden, men det kan jeg Ikke Jeg fælder en lille tårer. Jeg kan mærke min mave Begynder at krybe sig sammen, og jeg får svært ved at få ordene ud af munden. Vandet presser Hårdt mod mine øjenlåg.......

Mig: "D d Det går ikke Ik så godt je jeg er nød til at gå nu" 

Jeg kan mærke vandet fra mine øjne begynder at trille ned af mine kinder. Jeg rejser mig brat op fra stolen, og går Hurtigt over mod Huset. Jeg kan se den store træ dør, jeg skynder mig at åbne den. Døren smækker hårdt bag mig. Og jeg lader mig glide ned På gulvet, helt vægtløst Op ad den kolde Hårde Væg.

Jeg kan ikke holde det tilbage mere......  tårnene glider ned af mine kinder, og mascaraen drypper ned på min buksedragt. Jeg ved ikke hvad jeg Skal gøre!! Jeg må jo ligne noget der er løgn. Hvordan skal jeg på nogenmåde Kunne komme ud til festen igen, og i det mindste se bare lidt precentapel ud!                 

Det får mig bare til at græde endu mere.
Døren Åbner stille ved min Side, gulvet knirker, og jeg kan høre der er en der går hen mod mig. Jeg prøver at tørre mine tårer væk, men det ender bare med at min mascara Bliver endu mere tværet ud. Jeg mærker end hånd glide ned af min ryg, Jeg kigger op! Det er.......

Hello igen peoples <3
Så lavede man vist lige en CLIFFHANGER Huh?😁 Håber kunne lide Kapitlet🔥 Hvem er det mon der kom ind ad døren?..... Det finder i ud af i næste Kapitel👌🏼🌸🙈 Jeg ville lige hurtig Sige 1000 1000 1000 Taaaark!💌 For...... Freaking 100!!! Læsere det betyder Så meget for mig❤️ Og det giver mig også bare endu mere lyst til at Skrive. Endu mere her på "THE TRUTH"
Husk at vote hvis i synes den var go' nok. og Skrive en Kom.. Hvis det lyster💌😘
XX KATARINA

The TruthDonde viven las historias. Descúbrelo ahora