Alarm'ın çalmasıyla gözlerimi açtım.Bu siktiğimin alarm'ını kim kurmuştu acaba.Bulursam sikicem onu.Her neyse.Yataktan kalkıp lavaboya gittim ve rutin işlerimi halledip çıktım.Üstüme siyah bacaklarımı saran bi pantolon siyah ince bol bi bluz ve siyah adidaslarımı giyip saçımı düzleştirdim.Makyaj yapmadım ve hayatta yapmam.Ayna'nın karşısına geçip kendime baktım.1.55 olmama rağmen güzel duruyordu.Şaka şaka 1.80'im.Bu düşüncelerden kurtulup aşağıya bizimkilerin yanına indim.Kahvaltı yapıyorlardı.Bir şeyler ağzıma tıkıp kapıya doğru ilerledim.Çocuklarda geldikten sonra arabama atlayıp okula sürmeye başladım.Araba'yı park edip okula doğru ilerledim.Çocuklarda geldikten sonra müdür'ün odasına çıktık.
"Hoşgeldiniz çocuklar oturun şöyle"dedi koltuğu işaret ederek.
"Oturacak vaktimiz yok moruk.Sınıfları söyle gidelim"dedim kollarımı önümde birleştirerek.
"Hepinizin sınıfı 12-E iyi dersler çocuklar."dedi gülerek.Birşey demeden dışarı çıktık.Çocuklara dönüp konuşmaya başladım.
"Eğer ki birine Mafya olduğumuzu belli ederseniz .Canınızı çok fena bir şekilde yakarım.Haberiniz olsun."grip sınıfa doğru ilerledim.Kapıyı açıp sınıfa girdim.Sınıfta hoca vardı.Önüme geçti ve konuşmaya başladı.
"Hayırdır küçük hanım nereye böyle"dedi sırıtarak.Kaslı yakışıklı bir hocaydı.Gülerek masaya kalçamı dayadım Ve konuşmaya başladım.
"Sıraya canım gelmek ister misin?"dedim gülerek.Ellerini göğsünde bağlayıp konuşmaya başladı.
"Birlikte sıraya değil de müdürün odasına gidebiliriz.İster misin küçük hanım."dedi alayla.Hoca'yı iterek en arka sıraya oturdum.Sınıfa göz gezdirdiğim de bir grup gözle karşı karşı'ya kaldım.Alayla sırıtıp önüme döndüm demek ki bu yıl çok eğlenicez.
Telefonu elime alarak oynamaya başladım.Gerçekten çok sıkılmıştım.Bizim çocuklara baktığım da bana bakıyorlardı.Ayağa kalkıp kapı'ya doğru yöneldim.Hoca yine önümü kesti.
"Nereye gidiyorsun bakalım küçük hanım."gerçekten sinirlerimi zorluyordu.Yakalarından tutup duvara fırlattım.Yere düşüşünü izleyerek sadistçe güldüm bütün gözler üzerimdeydi.Hoca'nın yanına diz çökerek konuşmaya başladım.
"Eğer ki bir daha bana nereye gittiğimi sorarsan veyahut önümü kesersen yemin ederim ki seni öldürürüm.Bunu isteyerek ve gerçekten yaparım."dedim ve sınıfa göz atarak dışarı çıktım.Biz çıkarken zil de çalmıştı.Bahçe'ye giderek en arka banka oturduk.Uraz konuşmaya başladı.
"Çocuklar adamları yakalayıp depo'ya götürmüşler.Senden bi komut bekliyorlar Ahla."dedi bana dönerek.
"Bütün bilgileri öğrenmesini söyle.Eğer söylemezse Çin işkencesi uygulasınlar.Ölünce de gömsünler işte."dedim arkama yaslanarak.
Telefonu cebinden çıkarıp Beran'ı aradı.Ve yanımızdan uzaklaşarak konuşmaya başladı.Bizim kızlara döndüm.
"Kantine geliyor musunuz?"dedim kaşımı kaldırarak.
"Bekle Ahla geliyorum ben."dedi Büge kafamı sallayarak ayağa kalktım Ve kantine doğru yürümeye başladım.Üstüm de hissettiğim gözlerle Kafamı sola çevirdim.Bi orospu grubu bana bakıp gülüyordu.Onların yanında ise bizim sınıfta olan grup oturuyordu.
"Fazla bakma yavrum kafa yapar."dedim bağırarak Ve güldüm.Kız yanıma gelmeye başlayınca bende onun üstüne yürüdüm Ve karşısında durdum.
"Ne diyorsun sen."dedi kaşlarını kaldırarak.Bütün herkes etrafımıza toplanmıştı.Kollarımı göğsümde bağlayıp konuşmaya başladım.
"Diyorum ki bebeğim.Kucaklardan indiğin zaman benim kucağıma da gel bi tadına bakalım."dedim göz kırparak.Arkamı dönüp yürümeye başladığım da cırladı.Gerçekten CIRLADI.
"Sen kucaktan inde öyle konuşalım."dedi bütün okul 'oooo' gibi sesler çıkarmıştı.Bu sefer okyanus taştı.Ya Allah bismillah diyerek arkama döndüm.
"Ne dedin sen"dedim
"Dediğimi duydun."dedi gülerek.
"Hadi diyelim dediğini duydum sen birazdan hiç birşey duymayacaksın."dedim ve Kafamı kıza gömdüm.Yere düştüğünde saçından tutup dizimin hizasına getirdim.Diz kapağımı suratına geçirince bayıldı.Gülerek konuşmaya başladım.
"Sikilirken acılara dayanıyor da dövülünce dayanamıyor."dedim ve iç çektim."Ah bu kızlar.Hiç dayanıklı olmadılar."dedim gülerek.Ve arkamı dönerek bizimkilerin yanına doğru yürümeye başladım.Böyle şeylere alıştıkları için yanıma gelme gereği duymamışlardı.Oturdum ve konuşmaya başladım.
"Bu okulda sürtükler mi dolu hep."dedim gülerek.Hepsi gülmeye başladılar.
"Sikilmek için can atıyorlar."dedi Dalan.Güldüğünüzü duyar gibiyim.Ama gülmeyin adı Dalan Ve anlamı da dal gibi ince olan ama adının tam tersi birşey bu.Neyse.
"Ben çok güzel sikicem onları."dedi Çınay.Güldüm ve önüme döndüm.
Sonunda okuldan çıkmıştık.Arabama atlayıp hızla sürmeye başladım.Eve geldiğimi görünce arabayı park edip indim.Kapı'yı açıp içeri girdim.Çocuklarda girince uyuyacağımı söyleyerek yukarı çıktım.Kısa bi duşun ardından pijamalarımı giyip.Uyumaya çalıştım.