Her nasılsa bir şekilde üç çiftte ortak yolu bulmuş ve aynı mekanda düğünlerini yapmıştı.
Hoseok ve Yoongi'nin hayatı tam anlamıyla mükemmeldi. Aralarında tek bir sorun bile yaşanmazken birbirlerine olan bağlılıkları ve sevgileri çevredekileri de imrendiriyordu.
Yoongi, babasının şirketinde çalışıyordu ders çıkışlarında. En azından gelecekte başına geçeceği şirkette biraz çalışıyor ve deneyim kazanıyordu.
Hoseok ise Yoongi istemediği için çalışmıyordu. Derslerine çok fazla odaklanmıştı. Hatta evde çoğu zaman yalnız kaldığı için Yoongi ona arkadaş olarak bir kedi almıştı.
Hoseok çoğu zaman Yoongi'yi beklerken kediye sarılarak koltukta uyuyakalıyordu ve Yoongi eve geldiğinde gördüğü görüntü karşısında gülümsemeden edemiyordu.
Arkadaşları ile aralarını açmamışlardı. Her zaman buluşamasalar bile bir araya geliyorlardı. Namjoon ve Seokjin ile de görüntülü konuşuyorlardı sık sık.
Kısacası, hayatları güzeldi. Hatta üniversite bittiğinde bir çocuk evlat edinmeyi bile düşünüyorlardı.
Yoongi, Hoseok'a sahip olduğu için mutluydu ve Hoseok'ta Yoongi'ye sahip olduğu için.
Son...
Bir serinin sonuna geldik. Yine de Wild serisinde buluşacağımızı umuyorum.
Wild serisine bakmayı unutmayınız~
Seviliyorsunuz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dope¹ :: YoonSeok ✔
FanficYoonGi : Hey o bacaklar senin mi? HoSeok : Hayır ablamdan ödünç aldım. ||25.12.2016|| [Dope Serisinin 1. Kitabı] Kısa Hikaye #4