Bölüm 4"KATİL"

25 0 0
                                    

                                 Sesi yaşlı bir sesti.Ama iyi bir dedektif olduğunu öğrenmiştim sadece.

                                 "Evet ben dedektif 13"  "Merhaba ben eski bir davanın yeniden açılmasını istiyorum."Adam konuşmaya başlamıştı ama ismini öğrenmek istedim.İsmini söylememesi ne kadarda aptalcaydı."Hangi dava hanımefendi?" "Şey ben aslında... bunun hakkında pek bilgim olduğunu sanmıyorum."Bu konuda uzuun bir konuşma geçti. Dedektif bana bir adres gönderdi ve burada olduğunu söyledi.Mutlaka gelmeli ve bunun hakkında onu daha fazla bilgilendirmeliymişim. Bunu kesinlikle yapmalıydım. Sonra bir anda çocuğu anlatmayı unuttuğumu hatırladım. Ama zaten yarın dedektife gidicektim. Sonuçta bir cinayet söz konusuydu. Ve bunun cinayet olduğunu anlamam uzun sürmedi. İlk olarak her hafta biri ölmüştü. Hemde benim yakınlarım. Eğer bu bir cinayet ise katil kafayı yemiş olmalı diye düşündüm.

                                Yatağa uzandım ve yarını bekledim..Uzun sürmüştü.Fazla uzun..Ama sabah olduğunda saat altı da kalktım.Merak ediyordum.Katili..Ve nasıl bir şeyin içinde olduğumu...

                                 Dışarı çıktım ve dedektifin bana verdiği adrese doğru gittim.Yol bayağı kısa sürmüştü.Kapıyı çaldım ve bir kadın çıktı.Genç bir kadındı.Ama otuzlu yaşlardaydı. İçeri girdim.Kadın beni dedektife yöneltti.Kapıdan içeri girdim ve dedektife kendimi tanıttım.Ona baktım.Tecrübeli birine benziyordu.Bana oturmamı söyledi ve her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmamı.Anlattım ve bana bir sürü soru sordu.Özellikle Burak hakkında. Şüphelenmişe benziyordu.Zaten ben de böyle düşünmüştüm.Acaba Burak'ı araştırıcakmıydı. Ya da takip falan mı edicekti. Bana beceremiyecekmiş gibi geldi ama yanılmış da olabilirdim.

                                 Anlamanın tek yolu beklemekti sanırım.Eve gittim. Tam bahçeye girecekken postanın gelmiş olduğunu gördüm.Bir mektup vardı. İsimsiz ve imzasız.Merak etmiştim.Açıp okumaya başladım..

                                 "Meraba SELİN.Mektup yazmak konusunda iyi değilimdir ama bunu yapacağım.Kendimi tanıtmayacağım çünkü sen beni tanıyorsun.Ben ailenin ölümüyüm. Bana KARA MELEK de. Bu ismi severim.Ve eğer beni bulabileceğini sanıyorsan yanılmışsın.Tek sorunu cevaplayacağım. Beni neden öldürmedin? Sen özelsin.Seni sevdim.Güçlü ve akıllısın.İşte bu özelliklerin seni öldürme isteğimi arttırıyor.Eğer ölmek istemiyorsan benim dediklerimi yapıcaksın. Yoksa....Uyandığında yastığını yanında yada herhangi bir görebileceğin bir yerde bir not bulacaksın.Ve onlara uyacaksın.Bu mektubu birine göstersen de senin ölümünü engelleyecek birini bulamayacaksın...Çünkü ben manyak bir katilim.Beni asla engelleyemiyeceksin..."

Kara MelekWhere stories live. Discover now