Mektubu okuduktan sonra kağıdın altında bir kan lekesi gördüm.Ama ilk olarak korkmuştum.Dizlerim titriyordu.Hemde çok,neler olmuştu?Bu manyak herif benden ne istiyordu?Neden benim ailemle uğraşmıştı?Bunlara cevap bulamıyordum...
Olduğum yerde birkaç saniye durduktan sonra kendime geldim.İlk başta bu mektubu dedektife göstermek istedim,ama yapamadım.Ya bunu yaparsam beni öldürürse?Ne olurdu?Peki şimdi ne yapacaktım?Bu adam nottan ve bana bir şeyler yaptırmaktan kastettiği neydi?Amacı neydi?Bu adamın her söylediğini yapmak zorunda mıydım?Bana neden bunu yaptırmak istiyordu?Bunları yapmazsam gerçekten ölürmüydüm?Risk alamazdım.Dediği her şeyi yapıcaktım. Başka bir seçeneğim var mıydı ki?Bir anda mektuptaki kanı hatırladım.Kimin kanıydı? DNA testinden başka ne yapıcaktım? Peki gece nasıl uyuyacaktım?.
Eve girdim.Büşra yani annem eve gelmişti.Yüzüm soluktu.Bana bir şey mi var diye sordu.Tabi doğal olarak iyiyim dedim.Yattım.Uyumaya ve her şeyi unutmaya karar verdim.Yarın okul vardı.Erken yatmam lazımdı.Bende öyle yaptım.Ama fazla erken yatmıştım.
YARIN SABAH SAAT 6
Aynı tahmin ettiğim gibi saat altıda uyandım.Başucuma falan baktım ama not yoktu.Sonra bir şaka olmalı diye düşündüm.Okula erken gittim.Okuldaki banka oturdum ve etrafa baktım,kimse yoktu..Yanıma Burak geldi.Ne işi vardı benim yanımda?Umurumda değildi. Ben hala o mektubun etkisinden kurtulamamıştım.Bana "İyi misin?"diye sordu. tabi ki iyi değilim hatta ve hatta berbat bir durumdayım.Ölüme uçuyorum.Bunları bilmiyorsun ve bana iyi misin diye sormaa
"iyiyim."dedim. Ve içeri girdim.Ardımdan geldi.Ama yanıma falan da gelmedi.Sonra arkamı döndüm.Göz göze geldik.Sonra aniden"Bana aptalca bir tehdit mektubu yolladın mı?"Bana garip garip baktı.Sonra "Ne tehdit mektubu?"dedi.Al işte her şeyi mahvetmiş ve ona bunu anlatmıştım.Bunu neden yaptım ki?offffffff
Ona kaşlarım çatık bir şekilde baktım."hiiiiiiiiiiiç."dedim.Ama belli ki sıyıramamışım. Bana"ne mektubu?"diye tekrarladı.Sonra yürüdük ve banka yeniden oturduk.Sonuçta erkendi ,etrafta hiç kimse yoktu.Uzun bir konuşma başlayacağını düşünmüştüm.Her şeyi ona anlatacağıma inanamıyordum...."Anlat"....
YOU ARE READING
Kara Melek
Teen FictionHiçbir şey eskisi gibi değil... ne yapacağımı, nasıl davranacağımı bilmiyorum.