Jmenuji se Alexa a je mi 30 let. Jsem královnou Anneliu. Je to vlastně jiný svět. Vznikl dřív než svět Země. Jsou pouze tři světy. A to: Země, Annelius a Omillius. Svět Země je oddělený od ostatních dvou světů. A to od nás (Annelia) a Omillia. Já a král Omillia jsme stále v kontaktu. Fungujeme podobně, ale přece jenom jsou mezi námi rozdíly. Kontrolujeme Zemi. Nikdo se nesmí dozvědět o nás. Je to pravidlo, které dává smysl. Na Zemi zmijí úplně normální lidé, ale u nás a na Omulliu žijeme my tak trochu zvláštní lidé. Umíme vysílat světelné blesky. Jednou, vždy za sto let se zrodí na každé planetě jeden člověk, který má mnohem jiné, rozsáhlejší a ohromující schopnosti a možnosti, čímž dává najevo že má dobré předpoklady pro to být král. Ten je pak zvolen králem. Já jsem první královna v dějinách. Jo, je to divný a byl to pro mě šok když jsem to zjistila. Po sto letech se králové vymění a žijou zbytek života jinde. Vlastně kralují od dvaceti let do sto dvaceti let. Potom žijou normální život. Jako kdyby králové nikdy nebyli. Není to tedy jak na Zemi. Tam jsme vypozorovali, že trůn se dědí - když je otec král, syn bude díky tomu taky. Špatné je, že syn nemusí být hodný a dobrý. Prostě nemusí kralovat dobře a stejně prostě má trůn. Nechápu.
Král Omillia je strašně fajn člověk. Je to dobrý kamarád. Je cca starý jako já. Jen nevím jestli to poslední dobou zvládá. Ráda bych mu pomohla, ale příjde mi, že tady u nás máme taky menší problémky. Budu muset vyřešit nejdřív. Proč mám ten divný pocit že to spolu souvisí?