Elindultam haza de amit láttam az nagyon meglepett....
/Jungkook POV/
Jimint láttam egy fiúval beszélni ami alapjáraton nem is nagy baj de az akivel volt az elég furcsa volt. Nem volt más mint YoonGi. És CSÓKOLÓZTAK!? Nem azzal van a baj hogy vele van és nem is azzal hogy csókolóztak(persze először furcsálltam de nem zavart) hanem azzal hogy állandóan piszkálta. Bevallom féltem őt. Mármint Jimint...
-Sziasztok!-köszöntem nekik mire mind a ketten rám néztek.
-Szia. Hát te?-kérdezte Jimin érdeklődve
-Taenak hoztam a leckét de még nincs otthon.
-Értelek.-mosolygott.-Hazakísérjelek?
-Nem kell köszi. Nem akarlak zavarni titeket.-mondtam egy halvány mosollyal az arcomon.
-Rendben. Amúgy holnap mivel is kezdünk?-
-Nemtom'.-mondtam egy vállrándítással.-Na de én megyek mert még tanulnom kell. Sziasztok!-választ nem is várva elindultam haza.
Otthon nem tanultam inkább TV-t néztem. Túl lusta voltam ahhoz hogy tanuljak. Holnap úgysem írunk semmiből...
~Másnap~
A suliba menet megint láttam Jimint és Sugat kézen fogva sétálni. De Taehyung megint sehol... Remélem ma már jön...
-Szia Sütiiiii~
-Ne ijesztegess te bolond!!-nem is láttam ki az de nem is érdekelt mert UTÁLOM ha ijesztegetnek.
-Bo..bocsánat Kook.
-Te vagy Tae?
-I...igen. Ki le..lennék?-nevetett. Olyan aranyos ahogy nevet....
-Jóvanna'. Ijedős vagyok!-még jobban elkezdett nevetni. Komolyan ha még egyszer így mosolyog rám én meg fogok halni.-Mizu?
-Se...mmi. Ve...veled?
-Semmi. De mondd már mi volt tegnap!!!
-Ne..nem v..volt semmi.. I..igazából csak a--azért ke..kellett mennem me..mert.....-szegény nem tudta végigmondani mert pont becsengettek.
-Majd mondod óra után?-kérdeztem meg tőle amire csak bólintott.
A nap nagyon unalmasan telt el. Tae elmondta hogy mi volt az orvosnál. Igazából csak az volt hogy segítenek neki abban hogy minél kevésbé dadogjon. Egyébként tényleg jó mert már ma is jobban beszélt.
Megyek haza. Végre nem kell itt lennem ebben a börtönben. Nem szeretek ide járni. Fáj már a fejem. Hyun Jun ma meg akart verni amit Igazából el is kezdett de Jiminék leállították. Taehyung kicsit sírt. Olyan rossz volt őt így látni.
Egész úton ezen gondolkoztam. Félek. Félek hogy Taehyungnak baja lesz Hyun Jun miatt. Nem akarom. Csak miattam lenne azt meg nem bocsátjatám meg magamnak. Soha./Taehyung POV/
Ma Hyun Jun meg akarta verni Jungkookot. Szörnyű volt. Nem akartam látni ahogy ez történik. Ezért szóltam közbe. Hogy megvédjem. Szeretem. Túlságosan is. Ma majdnem lebuktam. Majdnem elszóltam magam. De holnap el akarom mondani neki. De félek. Félek ha elmondom undorodni fog tolem. Na mindegy. A jó dolog a napomban csak az volt jó hogy kevésbé dadogtam és emiatt sokat láttam mosolyogni. Szeretem a mosolyát. Olyan mint egy nyuszi.
Gondolat menetemet telefonom rezgése zavarta meg. Írtak. Jungkook.
Sütikém ♡ : Szia Sushi!
Én:Milyen Sushi?
Sütikém♡: Pont olyan;) Na de... Holnap lesz valamiből doga?
Én:Tudtommal nem...
Sütikém ♡:Kösziiii
Én:Holnap délután ráérsz?
Sütikém♡: Persze miért?
Én:Csak mert jó lenne talizni.
Sütikém ♡ : Ok én benne vagyok. De ne haragudj most mennem kell majd később írok. Sziaaaa~~!!!
Én:SziaEltettem a telefonom majd felmentem a szobámba tanulni. Nem írunk semmiből de én jobbnak látom ha tanulok. Nem tudom miért de így kicsit kevésbé vagyok szomorú. Izgulok a holnap miatt. El fogom neki mondani. Nem érdekel. Akkor is ha belehalok. Szenvedek már az első pillanattól mert már akkor beleszerettem. A mosolyába, a hangjába... mindenbe ami vele kapcsolatos. Félek hogy nem viszonozza a szerelmem. De már nincs visszaút... Holnap megteszem....
Annyeong!
Sajnálom a késést de nagyon nem volt ihletem. Ezt is már tegnap elkezdtem írni és ma is egész nap ezzel voltam elfoglalva... A másik az hogy hétvégén a barátnőm volt itt. A helyesírási hibákat nézzétek el kérlek mert telefonról írok és egy.lusta vagyok ellenőrizni kettő.állandóan félre nyomom a betűket... Remélem azért tetszett. Nem hiszem hogy hétvégén lesz folytatás mert nagy lesz a kapkodás de azért megpróbálok sietni vele.Ja és van egy új könyvem amit csak lefordítok de ha van kedvetek nézzétek meg azt is.
#önpromóvégeXD
Nagyon vigyázzatok magatokra.Puszi
/Min-Kiki/
YOU ARE READING
Őrangyal /VKOOK ff./
FanfictionAnnyeong! Ez egy Vkook fanfici lesz. Remélem lesz akinek tetszik. Légyszi bárkinek bármi tanácsa van az írja le nekem mivel ez az első sztory amit publikálok. "-Mi..miért v..vagy itt? -Megmondtam nem? Mindig vigyázni fogok rád."