-Legyen Tzuyu.
/Taehyung POV/
Na ezért még egyszer megfojtom. Pont arra a lányra kell ráírnom aki az egyik leghisztisebb?
-Na jó másra nem lehet?-néztem Jungkookra aki csak rázta a fejét jelezve hogy nem.-Hát jó.
Elővettem a telefonomat felléptem a Facebook-ra és megkerestem Tzuyu-t. Elérhető. Remek legalább fog tudni basztatni a hülye kérdéseivel.
Én:
Szia! Csak azt szeretném megkérdezni hogy azt hogy kell írni: tetszel vagy teccel?
Tzuyu:
Szia! Tetszel. Úgy kell írni. És ha már rám írtál nem lenne kedved holnap suli után találkozni?
Na pont ezt akartam elkerülni.
Én:
Bocsi de holnap nem érek rá.
Tzuyu:
Értem...És holnapután?
Én:
Még nem tudom. Majd meglátjuk.
Tzuyu:
Rendben.... na én megyek szia:)
Én:
Szia.
-Na ez is megvan.-néztek a fiúkra akik eddig csendben figyeltek.-Miattatok most rám fog akaszkodni és addig nem fog békén hagyni ameddig nem megyek el randira. Kösz szépen. Most is próbálkozott.
-Jajj te szegény. Azért meg ne halj. Tzuyu néz ki a legjobban az egész osztályból.-mondta Kook mintha olyan hülye lennék hogy még ezt sem tudom. Mert igaza van. Tzuyu a legnormálisabb kinézetű lány az osztályból. Ha nem lennék meleg, vele jönnék össze max. Mással nem.
-Csak utánam. Én nézek ki a legjobban.-közölte velünk Jimin mire belőlünk előtört a nevetés. Ő először próbálta vissza tartani de kb 1 perc telt el és már ő is röhögött.
-Na amúgy én jövök. Jiminie felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Akkor.... Hívd fel végre Yoongi-t hívd el randizni!
-MI? NEM! És ha nemet mond?-nézett rám és szemében ijedtséget és szomorúságot láttam.
-Ha elutasít azok után hogy megcsókolt akkor én fogom leütni saját kezemmel!-mondta komolyan Jungkook mire én elkezdtem kuncogni de helyeslőn bólintottam.-És Tae meg jön velem.
-Rendben. Megpróbálom.-hallottuk meg Jimin hangját mire mind a ketten befogtuk a szánkat és vártunk hogy a kis Mochi felhívja Suga-t.
Pár másodperc múlva már hívta is. Nem kellett sokat várni arra sem hogy fel is vegye.
-Hallo?
-Szi...szia Yoongi. Jimin vagyok.
-Ó szia Jimin. Mond csak mit szeretnél.
-Csak azt sze..szeretném megkérdezni h...hogy va...valamikor nem lenne-e kedved találkozni?
-De persze. Mikor? És hol?
-Ömm azt majd megbeszélhetjük a suliban?
-Természetesen. Na de ne haragudj nekem mennem kell majd még beszélünk. Szia!
-Szia.-azzal Suga bontotta a vonalat.
-Na mit mondtam! Tudtam hogy nem fog nemet mondani!! Ahhoz túlzottan szeret!!-kezdett ujjongani Kook majd konkrétan Jimin nyakába ugrott.
-Na Jimin most kezdhetsz gondolkozni azon hogy mit fogsz felvenni akkor amikor mentek.-Néztem az említettre aki csak egyre porosodó arccal nézett minket. Kook erre csak a nyakába ugrott közben folyamatosan azt ordibálta hogy "megmondtam hogy szeret".
/Jimin POV/
Konkrétan lesokkoltam. Nem hallottam semmit abból amit a két dongsaengem mond. Először fel sem fogtam hogy komolyan igent mondott. Biztos hogy jól hallottam? Nem, tuti csak beképzeltem és elküldött jóval melegebb éghajlatra. Éreztem hogy a fejem egyre vörösebb lassan már olyan leszek mint egy paradicsom és még a sírás is kerülgetett. Amikor ezt a fiúk meglátták akkor mind a ketten aggódva néztek és teljesen elkerekedett a szemük.
-Jimin.... most mi a baj?-kérdezte még mindig hatalmas szemekkel Kook.
-Mi van ha nem gondolta komolyan? Ha holnap bemegyek a suliba és elküld egy jóval melegebb éghajlatra és soha többet nem szól hozzám? Ha kinevet mert elhívtam randira és a többiekkel együtt kezd majd el dobálni papírral meg nem tudom én mikkel?!?!-a végére már az idegességtől bőgve ordibáltam.
Amit legközelebb éreztem az két erős kar ami magához szorít és két másik amik a hátamat simogatták. Ettől pár perc múlva megnyugodtam de még mindig nem voltam teljesen jól. De azért jól esett. Éreztem hogy valakik szeretnek.
-Szerintem lassan aludjunk.-szólalt meg egyszer csak Tae.-Későre jár.
-Rendben. Hogy lesz az alvás?-tette fel ki nem mondott kérdésem Kook.
-Háááááát..... Nemtom' hogy legyen?
-Nekem mindegy.
-Lehet az hogy én alszok a földön és ti meg az ágyon?-kérdeztem meg mert igazából nem is szeretek mással aludni most meg aztán főleg nem szerettem volna.
-Persze felőlem lehet.-Tae megmutatta cuksi kis téglalap alakú mosolyát.-Kookshi?
-Ne..nekem mi..mindegy.-válaszolt az említett kis nyuszi full vörös fejjel.
/Jungkook POV/
Amikor meghallottam Jimin ötletét egyből úgy érzetem hogy egyre melegebb van, elkezdtem izzadni és alig kaptam levegőt. Persze azért mondtam hogy mindegy mert nem akartam magyarázkodni hogy miért nem. Azért az vicces lett volna hogy megkérdezik hogy mi bajom és miért nem akarom erre én válaszolom hogy "Bocsi Tae de beléd vagyok zúgva és reggel lenne egy kis gondom". A gondolatra nagyon halványan elmosolyodom.
~Másnap~
Hárman mentünk be a suliba amikor Suga rohant Jimin felé majd megfogta a kezét és elhúzta valahova nem tudom hova.
-Ezek ketten meg hova mennek?-nézett utánuk drága Hyungom én meg megráztam a fejem jelezve hogy nem tudom.
Annyeong!
Igen még mindig élek!XD
Bocsánat a kihagyásért de eltiltás van és csak hétvégente használhatom a gépet és a telefont.
Próbáltam hosszabb részt hozni... hát ez nem jött össze. sajnálom. De most jövőhéten hétvégén BIZTOS lesz rész ezt ígérem ha nem akkor megkereshettek és megfojthattok.
De most előre szólok hogy az augusztus 4.-i héten BIZTOS NEM lesz rész mert lovas (igen megint a ló...XDD) versenyem lesz de utána már lesznek.
Köszönöm hogy végig olvastad remélem tetszett!!^^
További szép napot nektek!!
Pussz:
/Min-Kiki/
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Őrangyal /VKOOK ff./
ФанфикAnnyeong! Ez egy Vkook fanfici lesz. Remélem lesz akinek tetszik. Légyszi bárkinek bármi tanácsa van az írja le nekem mivel ez az első sztory amit publikálok. "-Mi..miért v..vagy itt? -Megmondtam nem? Mindig vigyázni fogok rád."