Część 4

53 6 0
                                    

 

|Perspektywa Ink'a|

Po tym jak się dowiedziałem że [T.I] widziała Error'a postanowiłem że powinna dostać TO ode mnie. Trochę nie do końca to rozumiem, Error przecież jest martwy... Ale nigdy nie straciłem nadziei. Ten głupi Glitcz nie dał by się przecież kompletnie wymazać...

...

Eh

...

Ale skoro ona go widziała może się z tym wiązać parę problemów a nie mogę jej stale pilnować, ani nie mogę jej też nigdzie zabrać.

Normalnie bym się cieszył że mogę wykonywać swoją pracę z przyjacielem ale... Nie w tych okolicznościach.

Uznałem że stworze z swojej magii naszyjnik. Ale nie taki zwyczajny. Na prawdę ją polubiłem i myślę że jest godna zaufania

. Ten naszyjnik nie tylko jest stworzony z mojej magii ale i z cząstki mojej duszy. Tak. Zawiera kawałek mnie, kawałek mojej mocy, moich emocji...

Dzięki niemu będzie mogła rozwinąć własną magię a poza tym będę wiedział kiedy będzie mnie potrzebować...

Dla mojej pierwszej prawdziwej przyjaciółki.

...

...

...

Uch i w sumie jest chyba JEDNO, OSTATNIE miejsce w które mógłby ją zabrać. Skoro ja nie będę w stanie, to jest jeszcze jedna osoba która mogłaby ją chronić.

Co prawda nie jestem pewien jak na to zareaguje, w zwłaszcza że po tym co go spotkało odizolował się od innych...

Ale, on mimo wszystko jest dobrą osobą, stara się być pogodny i miły, a co ważniejsze jest JEDYNĄ osobą która może mi pomóc.

...

Ink - Wróciłem.

Ty - Yhm...

Po niedługiej chwili [T.I] zaczeła się wpatrywać w naszyjnik w mojej dłoni który dla niej stworzyłem.

Postanowiłem że bez zbędnych ogródek założę jej go. Wyglądała na zdziwioną ale pozwoliła mi go przypiąć.

Ty- Co t-

Przerwałem jej szybko...

Ink - To ci pomoże. Jeśli wszystko dobrze pójdzie niedługo zacznę cię uczyć technik walki magią.

Wpatrywała się we mnie zdumiona, muszę przyznać, wyglądało to dość zabawnie. Ale już po chwili na jej

twarzy pojawił się wielki uśmiech a zaraz potem przytuliła mnie.

Cóż, to było dziwne... Ale miłe.

Ink- Poza tym przemyślałem twoja prośbę i myślę że jest jedno AU do którego mógłbym cię zabrać.


Odzyskać StraconychOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz