Mieszkasz u Inka, jeśli to w ogóle można tak nazwać, już od jakiegoś miesiąca. Dowiedziałaś się wszystkiego co powinnaś wiedzieć oraz zaakceptowałaś fakt w jakiej sytuacji się znajdujesz.
Od jakiegoś czasu próbujesz namówić Inka aby cię zabrał do któregoś z AU, jednak on zawsze znajdował jakąś wymówkę. Nie rozumiałaś, przecież zawsze tak wiele o nich opowiadał, zawsze mówił jakie są niezwykłe.
Więc czemu się tak zapiera?
Okey, koniec już tych przemyśleń. Postanowiłaś się przejść, o dziwo nie wszystko tutaj było takie samo więc często spacerowałaś po Anty-Void'dzie
Z resztą kiedy tutaj nie było Inka strasznie się nudziłaś. (ma bardzo dużooo roboty)
Kiedy tak szłaś co jakiś czas słyszałaś tak jakby zacinanie się. Z początku próbowałaś to ignorować bo to miejsce nie przestawało cię zadziwiać ale... Gdy się odwróciłaś zobaczyłaś GO. Nie wiesz kim jest ale skądś go kojarzysz. Też jest szkieletem jak Ink tyle że... Wygląda jak błąd, usterka... Ale nie należy oceniać książki po okładce?..
Ty- Em, cześć, kim je-
Nie dokończyłaś mówić bo szkielet po chwili zniknął. Dobra, to jak na razie najdziwniejsza sytuacja jaka cię tu spotkała.
Dość sporo rozmyślałaś o tym zdarzeniu czekając na Inka.
Nawet nie zauważyłaś kiedy wyszedł z portalu.
Ink - Hej [T.I]. Wyrwałem cię z zamyśleń, co?
Ty - Heh, w sumie tak. Chciałam cię o coś zapytać.
Ink - Um, Ok?
Ty - Czy do Anty-Woid'u mogą przechodzić osoby z innych AU?
...
...
...
CZYTASZ
Odzyskać Straconych
FantasiŚwiat w którym wszystko jest możliwe Świat o którym marzy nie jedna osoba Świat w którym powstaje błąd Świat który sam się wyniszcza Świat zagrożony Świat który trzeba odzyskać...