182 +"speciál"

44 8 3
                                    

Celee: Kousla jsem se zubem do zubu!

*******

Amy: *fotí sama sebe s křečkem přes oko*

******

Taťka: *prohlíží si, co jsem si koupila za oblečení* Ona je nějakej úchyl na košile?

******

Felix:*hraje Hello neighbor alpha 4* Jak se sakra mám dostat na tu přiblbou střechu?! *podaří se mu shodit veškeré věci, které by mu mohly pomoct* Sakraaa!!!

******
Po , co učitelka seřvala třídu, za to, že je moc velký hluk na to, aby psala s některými lidmi diktát, je chvíli ticho
VeřejnáHerna: *v té chvilce ticha vyskočí se židlí a udělá to takovou ránu, že to nejspíš slyšela i naše třídní, která má kabinet na druhé straně školy*
Učitelka: *otočí se na VH a nahodí vražedný pohled * To. Nebylo. Omylem.

******

Na Skypu se bavíme o jedné učitelce
Amy: No, ale Čechovou ne, to je totiž "učitelka"
Želvička: """"" učitelka """""

*******
Nyeh, teď ten "speciál"

Jak vlastně vznikly některé přezdívky, které zde používám? Kdo vlastně jsou někteří ti lidé? To můžete zjistit právě teď!

VeřejnáHerna- Spolužák, který he sakra drzý na učitelky a ruší hodiny, přezdívku vymyslela naše první třídní učitelka, protože jeho iniciály byly VH a tak se taky podepisoval. Učitelka jednou ze vzteku prohlásila, že se daný spolužák jmenuje Veřejná herna.

Celer- Znáte Aelerel? To je ona. Celer jí říkám díky autokorekci na mobilu...

Kiwi- Dříve kamarádka, teď už teda ne. Přezdívku si vymyslela sama. Prý by jako ovoce byla kiwi. (Podle mě teda spíš citrón)

ZelenáPonožka- Kamarádka. Přezdívku jsem vymyslela já, když mi řekla, že ztratila zelenou ponožku.

ModráMikina- Spolužák. Furt nosil modrou mikinu...

Palačinka- Kluk od nás ze školy, jeho příjmení je Pala, takže proto palačinka.

Želvička- Úžasná kamarádka, přezdívku získala díky tomu, že má moc ráda želvy 🐢🐢

Šílenosti z mého (Šíleného) ŽivotaKde žijí příběhy. Začni objevovat