"hey sehun, n'aber?"
sehun gözlerini kısarak etrafa bakarken ona bağıran kişiyi görmeye çalıştı.
polis arabasının ona yaklaştığını görünce kim olduğunu anlamıştı.
"oo! memur kim! siz nasılsınız?"
komiser kim yorgun bir kahkaha bıraktı.
"haha, iyiyim. şu haline bak! askerlikten sonra daha erkeksi olmuşsun resmen."
sehun kıkırdadı ve yanındaki kız arkadaşından biraz daha uzaklaşarak arabanın camına dayandı.
"yaşlandık desek daha doğru olur."
"sen kendine yaşlı mı diyorsun bir de? benim hâlime bak asıl!"
"gayet iyi görünüyorsunuz, komiser kim!"
komiser kim, sehun'un arkasından şaşkınca polis arabasına bakan kızı fark edince çapkın bir gülüş attı.
"vay, vay, kız arkadaş yaptın ha? yakışıklı adamsın tabi.."
konuşulanları duyunca kız hafifçe utandı, fakat söylenilenlerden memnun bir şekilde sehun'un koluna girdi.
"üniversiteden bir arkadaşım kendisi, öyle demeyin komiser kim."
komiser tatmin olmamış bir şekilde homurdandı.
"hadi, hadi! kız ve erkekten arkadaş mı olurmuş?"
sehun yine güldü. "oluyor işte!"
bu sırada genç adamın gözü, komiser kim'in yanında oturan alışılmadık simaya takıldı.
"junjae nerede, ortağınız o değil miydi?"
"başka bir bölgeye tayin oldu, artık taehyung ile birlikteyim."
"âh, anladım,"
sehun, taehyung'a baktı.
"ben sehun."
taehyung, genç adamın dostane bakışlarına karşılık olarak gözlerini kısmıştı.
"memur yang taehyung."
yang taehyung, Oh Sehun'un ona doğru eğilirken, bakışlarında; saniyelik bile olsa gülümsemesinin donduğunu, bakışlarının korkutucu bir hale geldiğini fark etmişti. bu yüzden onu izlemeye devam etti.
"eğer devriye sırasında kötü bir koku alırsanız bilin ki, memur kim'in ayaklarından geliyordur."
ardından memur kim kahkaha attı,
"âh, şu çocuk!"
sehun ise gülümseyerek camdan uzaklaştı.
"öyleyse sonra görüşürüz, komiser!"
memur kim, arabayı tekrar süreceği sırada, camdan, uzaklaşmakta olan gence seslendi.
"sahi, sehun! kuzenin senin evindeydi, yanına bir bak istersen."
polis arabası sehun'un ve kızın yanından uzaklaşırken taehyung hâlâ şüpheci bakışlarla aynadan genci kesiyordu. sehun'un yüzünde ise anlamsız bakışlar vardı.
"kuzenim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
killing stalking ‧ sebaek
Fanfictionbaekhyun âşık olduğu adamın gerçek yüzünü görür. cr. @reibells, 2017