Valentine

7.4K 397 6
                                    

Bila tiba harinya....
Seminggu telah berlalu...

"Iyul!!!!" Semua kejar Iyul.... tiba-tiba Umairah tarik Iyul dan letak Iyul kat belakang dia. Dia pandang bengis kat semua pompuan yang kejar Iyul. "IYUL. AKU. PUNYAAAAAAAAA!!!!" jeritnya seperti seorang dinasour.. semua pompuan lari. "Iyul, are you okay?" Soal Umairah manja. Iyul terus buat muka yang tak boleh belah dengan kembangkan kempiskan hidung bagai.

Adi.. bawah meja, atas meja, loker, dalam beg senang cerita ramai giler bagi dia hadiah. "Siapa yang bagi ni. Aku dah cakap jangan suka aku. Tak faham bahasa ke apa? Eh, Wow... Xbox? Seriously". Tak tengok lagi Saiful, ramai gila datang kat dia sambil bagi hadiah maka startlah lagu SIGNAL-TWICE.

Shariff ngan Ari dari jauh tergelak je tengok telatah diorang semua. " aku harap aku tak jadi mangsa buruan dorang" Shariff menyelak rambutnya. Tiba-tiba muncul dua orang pompuan depan dorang. Terus pompuan tu hulurkan hadiah. Sorang hulur kat Ari lagi sorang kat Shariff. Ari ngan Shariff berpandangan. "Alaa~~ janganlah malu-malu. Korang tinggal seminggu kan kat sini?"

Soal sorang pompuan tu. "Ha ah. Tapi tak ke korang rasa menyusahkan keluar duit untak kitaorang" Ari hanya memandang hadiah tu dengan muka blank. "Tak susah pon. Lagipun korang jarang~~~~ datang sini. Ni hadiah penghargaan je" jawab lagi sorang pompuan.

© | 𝙈𝘼𝙎𝘼𝙇𝘼𝙃 𝙏𝙀𝙆𝙉𝙄𝙆𝘼𝙇Where stories live. Discover now