Valentine II

7.3K 410 3
                                    

"Kalau camtu..." Ari ambik hadiah tu. " boleh bukak tak?" Terus kepalanya diketuk oleh Shariff. "Adeh, sakit duh" . "Janganlah ketuk dia~ Ari buka jelah." marah salah sorang pompuan tu. Ari bukak dan gila tak terkejut.... FIDGET SPINNER ORI WARNA PINK SIAP ADA LOVE siakk. "Eh, urmm terima kasih" terus Ari pusing-pusing kan benda alah tu.

Hadiah Shariff jauh lagi besar dari Ari. Dia buka dan Beg corak KUCING??? "Sesuai dengan kau. Ok bye korang". Dua budak pompuan tu pun pergi. "Wey, aku down-syndrom sgt ke sampai dia bagi aku fidget spinner ni?" Shariff hanya angguk menyakat." At least aku dapat beg. Dapat simpan hadiah berlambak yang dorang bagi tu kan". Ari menjawab "Ha ah. Comel lak tu. Sesuai sangattttttttttt dengan kau" Ari tepuk bahu Shariff dan pergi.

Aqif ngan Mikail lak... Bola, buku resepi makanan, tapi satu hadiah yang paling menarik perhatian diorang. Ferrero rocher bekas besar tu. Hehehe. Kit kat Ruby. Dorang ni dahlah hantu cekelat.

Yg f4 tu.. Tak payah cerita ah. Petang tu. Dorang balik hotel penuh dengan hadiah. Shariff sume barang penuh dengan corak kucing. "Woi, sejak bila ko jadi bapak kucing lak ni" Adam ketawa terbahak- bahak. Sekali tersedak. Padan muka. Balasan."At least aku bukan bapak ayam".

© | 𝙈𝘼𝙎𝘼𝙇𝘼𝙃 𝙏𝙀𝙆𝙉𝙄𝙆𝘼𝙇Where stories live. Discover now