Cześć jestem Jade. Mam 16 lat. Mam długie czarne włosy z różową pasemką i niebieskie oczy. Mieszkam w małym miasteczku z moim ojcem i bliźniaczką Rose. Nasza mama zmarła kiedy miałyśmy 5 lat. Po tym wydarzeniu nasz tata nie umiał się pozbierać, dlatego przeprowadziliśmy się tutaj. Chodzimy do liceum w centrum miasta. Mamy masę przyjaciół i uważam że mamy dobre oceny. Narazie nie ma żadnych problemów.
Pewno dnia razem z Rose zauważyłyśmy , że tata bardzo dziwnie się zachowuje. Często kiedy wracam do domu bije nas. Wyżywa się na nas kompletnie za nic. Kiedyś nawet uderzył Rose za to, że dostała 4 z matmy. Od pewnego czasu chodzimy z nim do psychologa. Lekarz mówi, że to są objawy śmierci mamy. Niedługo jej rocznica śmierci. Ojciec bardzo to przeżywa. Psycholog mówi też żebyśmy zadzwoniły po policję ale ja nadal myślę że mu to przejdzie...
***
-Rose która godzina?-powiedziałam kierując się do kuchni
-18:15 a co?
-No wiesz... Jest tak późno a tata jeszcze nie przychodzi, powinien być o 16:00 w domu, martwię się.
-fakt..Długo go nie ma, nigdy się nie spóźnia.
-Zadzwoń do niego, proszę. Mój telefon jest rozładowany....To jest pierwszy rozdział. Wiem bardzo krótki, ale się staram. Serdecznie zapraszam do czytania dalszych rozdziałów.
Rose- @Kalilinka321
CZYTASZ
Początek Dark Queen...
FantasyWitam wszystkich!! Serdecznie zapraszam do czytania tej serii. Rose - @Kalilinka321. Nie bić mnie, że takie głupie... XD