Předem upozorňuji,že za tuhle kapitolu mě budete chtít zabít,ale i tak...příjemné čtení. :-)
P.S.Takhle vypadá Bella ⬆⬆⬆
NikkoBella byla velmi přátelská dívka,takže jsem se s ní spřátelil celkem rychle.
Oddechl jsem si,když jsem zjistil že ji má ouška a ocásek nepřijdou hnusná ale roztomilá.
Pořád mi na ně sahala a hladila si je,zatímco já spokojeně předl.Když nám vyložili všechny bedny,ve kterých bylo všechno naše zboží,povzdechl jsem si.Tohle bude dlouho trvat.
Po chvíli
Nakonec to nebyla taková hrůza jak jsem předpokládal.Při tom povídání s Bellou jsem si ani nevšiml,že v uličce kde nám to dovezli už je jen jedna krabice.
Bella pro ní chtěla jít,ale já ji předběhl s tím,že je holka a pro krabici jsem šel sám.Už jsem se pro ni zvedal,když vtom jsem uslyšel kroky.
Nevnímal jsem to,protože jsem si myslel,že to je zase nějaký oplilec nebo bezdomovec,kterých je tady hojnost."Ruprt měl pravdu,jsi opravdu krásný Neko.Určitě mi tě budou závidět."
Bleskurychle jsem se otočil a uviděl obézního chlápka s dvěma gorilama po boku.
Zasyčel jsem a chtěl utéct,ale chytili mě a táhli k autu."Michaeli!!!"Zakřičel jsem z plných plic,než mě dotáhli do auta na konci uličky.
Michael
Už jsme za pultem měli vše vyřízené,tak jsme si s Enrikem povídali.Bella přišla po chvíli za námi taky,a když jsme se ptali,kde je Nikko,řekla že šel ještě pro jednu krabici.
"Michaeli!!!"Škubli jsme sebou stejně jako polovina kavárny.Ihned jsme se rozeběhli tam,odkud se to ozývalo a pak uvidi jen Nikka,kterého dotáhli do auta.
Než jsme k nim stačili přiběhnout,auto bylo pryč."Je to moje vina."Řekla Bella a rozplakala se.Já se jen vykolejeně díval za ujíždějící dodávkou.
ČTEŠ
Zachráněný /Pozastaveno/
FantasyVe většině příběhů jsou nekové vzácné bytosti.Většina lidí by dala cokoliv za to,aby je mohla vidět,ale tady si jich lidé moc neváží. Nikko,kočičí hybrid s modrými vlasy uteče svému majiteli a dostane se hluboko do lesa,kde ho najde a zachrání upír...