Nikko
Skoro už jsem usnul,ale pak jsem ucítil jeho rty na svých. Stuhl jsem,ale snažil se nehýbat,protože se mi to líbilo.
Jediné znamení bylo zamrskání ocáskem pod peřinou,což nešlo vidět. Tedy doufám. Pak se odtáhl a já dál dělal že spím.
Po chvíli jsem pomalu pootevřel oči,abych se ujistil,že spí. Pro mou smůlu byl ale vzhůru. Zrudl jsem a vystřelil z postele,protože mi teď bylo dost trapně.
On mě ale u dveří chytil a zezadu mi obmotal ruce okolo pasu."Ššš...neboj koťátko..."Přitáhl mě zpět k posteli a položil mě na ní.
"P-proč jsi to udělal?"Špitl jsem stydlivě a on si lehl vedle mě."Omlouvám se,jestli jsem tě vystrašil,ale byl jsi strašně sladký..."Uchechtl se a pohladil mě po ouškách."T-to je dobrý..."Sklopil jsem pohled a natiskl se na něj.
Nejdřív se tvářil překvapeně,ale pak mi obmotal s mírným úsměvem ruce okolo pasu. Začal mě hladit po zádech a já začal spokojeně vrnět.
Krásně hřál a jeho hlazení bylo uklidňující. Už mě ani nezajímalo,co udělal před chvílí a na malou chvíli se přistihl,že přemýšlím,že bych chtěl ještě jednu pusinku.
Zavrtěl jsem se mu v náručí a unaveně zívl. Pousmál jsem se se zavřenýma očima a zkusil usnout.
Michael
Byl tak sladký. Měl jsem hroznou chuť ho políbit znovu,protože měl sladký rty,ale byl vzhůru a nechtěl jsem riskovat,že by zase nespal.
Proto jsem ho jen zachumlal do peřiny a trochu se přikryl taky."Dobrou..."Špitl jsem a začal ho jemně drbat.
Začal víc vrnět a pak po chvíli klidně oddechoval. Já jen naposledy zívl a po chvíli usnul taky.
Konečně po dlouhé době tu! Ani neuvěříte,jak moc jsem byla překvapená,když jsem zjistila,kdy naposledy vyšla kapitola. Málem jsem se z toho posadila na zadek😅.
Snad se kapitola i tak líbila a užili jste si jí,když tak dlouho nebyla😘.
KikA
ČTEŠ
Zachráněný /Pozastaveno/
FantasyVe většině příběhů jsou nekové vzácné bytosti.Většina lidí by dala cokoliv za to,aby je mohla vidět,ale tady si jich lidé moc neváží. Nikko,kočičí hybrid s modrými vlasy uteče svému majiteli a dostane se hluboko do lesa,kde ho najde a zachrání upír...