UMAY KOLEJİYMİŞ!

442 7 4
                                    

Ve bağırdım. "Anne ben o okula gitmem!" Ve annemde kızgınlığını bastırmak istermişçesine; "Bak kızım. Babandan boşandığımdan beri her şeye itiraz eder oldun. Şükürler olsun durumumuz iyi. Baban olmasa bile ben varım. Ve o okula gideceksin!" Ağlamaya başladım ve ona "t-tamam.. Pes ediyorum.. Anne!" Bende o okulun kurallarına uyarsam bana; *HAYAL URAZ* demesinler!!
……………………………………
Lanet olsun! O boktan okula gitmek istemiyorum. Ve bugün ilk gün. İlk günlerden hep nefret etmişimdir. Kalktım, duş aldım ve aşağı indim. Naz teyze kahvaltıyı hazırlamıştı bile. Ona bir öpücük verip sofraya oturdum. Naz teyze; 1.55 boylarında, kilolu, top gibi yusyuvarlak, sevimli, tam anlamıyla tontiş diye tabir ettiğimiz bir tür hizmetkâr. Ben hizmetçi demem ben doğduğumdan beri bu evde ve ev işlerine, yemeğe, temizliğe bakar. Onu çok seviyorum. Annemin işte olduğu her zaman yanımdaydı.. Bir nevi annelik yaptı bana.. "ooh! Yine döktürmüşsün mis gibi. Ellerine sağlık tontişim" dedim. Ve bana bakıp tatlı bir kahkaha attı. "Haha! Hiç güleceğim yoktu Hayal. Kız tontiş ne?!" Bende ona bakıp gülmeye başladım.. Son lokmalarımı alıyordum ki annem geldi sofraya. Bana tebessümle bakıyordu. Bende tebessüm ettim ama daha sonra "Beni o saçma 'UMAY KOLEJİ'ne  gönderiyor olmandan dolayı hala kızgınım sana anne!" O da bana bakıp ofladı. Ve bana "kızım biz bu konuyu kapattık. Yemeğini ye ve Hasan bey'in yanına git. O da seni okula götürsün. Ve şu andan itibaren bu konuyu bir daha açma!" Dedi.Uzun bir iç çektikten sonra Hasan Amcanın yanına gittim. Hasan amca bizim evin şoförüdür. O da çok sevimlidir. Ve aynı zamanda Naz teyzenin kocasıdır..
Uzun bir yoldan sonra O meşhur ama rezalet olan 'Umay Koleji' saçmalığına vardık. Hasan amca uzunca tembihini verip, "Aman kızım, sana sarkan, asılan biri olursa anında haberimiz oluyor anladın mı?" Diyip göz kırptı ve ardından güldü. Bende  onaylayıp indim arabadan. Rezalet felan dedim ama okula dışardan baksalar muhteşem derler. Kocaman kapıları, yeşillik dolu bahçesi, onlarca çardağı ve saydığım kadar 4 katlı binası ile okul güzel. Fakat öğrencilerinin bir bok olmadığını biliyorum. Boşuna meşhur olmamış..

~BAŞIBOŞ LİSE~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin