Awkward

858 51 0
                                    

Selepas Appa Rean setuju dengan kata kata Rean...YL pergi ke Bangunan agam Big Hit...sepanjang mereka di sana keadaan begitu awkward....

Dance room BTS

selepas keadaan sunyi yang berpanjangan Rapmon bersuara untuk memecahkan kesunyiaan.

Rapmon: So korang still tak nak cakap ngan kitorang ker..

Hyuzy: Siapa yang boleh terima kalau dah kena tipu ngan majikan sendiri??

Rean: Aa'ah..

Jimin: Adakah kejadian itu suatu penipuan??? Itu ialah sebuah rahsiah....wahai ladies sekalian korang harusnya meminta maaf pada majikan korang bukan berdiam diri selepas mencederakan kirorang...

Eunhee: Wahai jimin-sshi...berhenti membebel sepeeti omma saya ehh..

BTS kecuali Jimin: Pffft!!!

Jimin: Fine...

Yerin: Well korang kena berterima kasih ngan hyura sebab pujuk kitorang untuk lepaskkan korang...

BTS: Kahamsamida Hyura-sshi...

Hyura: Gwenchana-yo...

Suga: Tapi..kenapa kau nak lepaskan kitorang??

Hyura: Ini untuk childhood saya..

BTS&YL kecuali Hyura: nugu??

Hyura: Biarlah rahsiah..saya harap he stil can remember me after long time dind't meet...

YL: Amen...

Hyura: korang pahal..

S
K
I
P

At school

Jimin: Hye seulbi-sshi..

Seulbi: Hye*senyum**pergi meningalkan jimin*

Jimin: *melt pastu mati*

Author: jebab jimin mati habis dah crita kita...yeay...
















Okey gurau....

Jimin: *melt*...

Rean pov

Rean melihat kejadian itu dqn tanpa dia sedar mutiara jernih mengalir keluar dari tubir matanya..lalu dia belalu ke rooftop..

Rooftop

Rean membiarkan wajahnya di sentuh lembut oleh angin yang bertiup perlahan...(aduh ayat macam budak tadika)

Rean: what can i do??Seulbi is my best friend but Jimin is my first love...*still crying*

Setelah berfikir dengan airmata yang terus mengalir Rean berkata..

Rean: saya tahu....saya akan lepaskan cinta pertama saya...*still crying*

??: Kenapa kau lepaskan cinta pertama sedangkan cinta pertama paling bermakna..

Rean: *terdwngar suara tu+lap air mata**menoleh* Lu..Luhan-sshi??

Luhan: Hi Rean...long time not see after you reject me...

Rean:*tunduk* mian...mianhae..

Luhan: Gwenchana...i have my own Girlfriend right now..//sorry Rean terpaksa tipu kau//

Rean: *smile* now we can be friend...

TBC
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sorry lama tak update...vote and share..jan lupa komen yerr ...

Saranghamida Lighter
I love you Lighter
Saya sayang awak Lighter
Aisheteru Lighter
Wo ai ni Lighter....
Bye

Mafia Become A BodyguardWhere stories live. Discover now