Terpaksa [Part22]

701 48 3
                                    

Semasa Yl hendak menyelematkan Rean...Luhan mengigkuti mereka...Bts pun sama..

Seulbi: Lepaskan Rean Myung Soo...

Myung Soo: Why should I??

Seulbi: Sebab dia tu dah berpunya...

Myung soo: bagi saya Rean hanya milik saya selagi orang yang memegang hati Sherean tidak munculkan diri...

Luhan dan Jimin megaku mereka adalah teman lelaki Rean..

Myung Soo: Korang ingat saya bodoh ke??

Luhan: Jimin...i am sherean Boyfriend and you is seulbi's boyfriend...

Jimin: Luhan aku cuma nak tolong dia...

Luhan: kalau betul kau hanya nak tolong dia ingat lah...kau hanya mampu tolong jangan sakiti hati dia Jimin...

Myung Soo: Betul ke Rean Luhan is your boyfriend??

Rean: Ye...yes..

Myung Soo: Even I love you I not to evil to late someone realytionship  have been broke..

Myung Soo pun melepaskan Rean...

Rean berjalan kearah mereka....

Jimin: Tengok honey I tell you this can be perfect...

Seulbi: yes..

Jimin: *kiss dahi Seulbi*

Hati Rean bagai dihiris sembilu apabila melihat babak romantik itu...Rean berlari sambil menyeka air matanya daripada terus mengalir.....

Luhan POV

Selepas Rean berlari semua melihatnya...

V: kenapa dengan Rean tu?

Yerin: Entah bendera Jepun kot??

Luhan: Kalau korang kawan dia korang patut tahu...

Seulbi: Apa maksud kau?

Hyuzy: Luhan...jangan nanti Rean marah..

Luhan: maafkan saya...saya dah tak sangup melihat Rean terluka lagi...Dia asyik nangis...jujur saya katakan kau buta Jimin...Seulbi kau pun sama...Rean cintakan kau Jimin...you is her first love...Seulbi..Rean leave Jimin and forget her love just for you because you is her Bestfriend...she just want her friend happy but she make herself hurt a little bit every day...

Seulbi, Jimin dan yang lain terkejut mendengar luahan Luhan...

Luhan pun berlari mengejar Rean..

End POV

Di atas bukit yang hanya diketahui oleh Luhan dan Rean iaitu Bukit Dendelion...

Luhan: Rean...

Luhan memangil nama Rean sambil maju ke arah pondok yang dibina olehnya dan Rean...semakin dekat dengan pondok itu semakin kuat bunyi esakkan...

Luhan: Rean...lepaskan lah semuanya kalau kau tahan makin sakit...*memeluk bahu Rean*..

Rean: saya sakit Luhan...I hate this reality....

Luhan: so..

Rean: aku nak pergi jauhhh... dari sini...

Luhan terkejut...

●●●
To be continued
●●●

Hai..Rean update sebab hari ni birthday Anak Jeon...iaitu suami kepada kawan Lynn..
(Perasan jer diorang ni)..

Anyways..HAPPY BIRTHDAY JEON JUNGKOOK!!!

Mafia Become A BodyguardWhere stories live. Discover now