Rean POV
Rean: // aku nak buat apa ni haduhh...diorang nak aku cari aku..neon micheseo? tak kan nak bagitahu aku ni Rean? ni semua salah Hyura..kenapa dia terima tawaran tu..haishh//
End pov
esoknya..
TS: saya dah tahu kawan korang tu kat mana?
Jimin: where?
TS: she leaving korean 4 month ago and now she stay with her gandparents..
Namjoon: bapak jauh gile dia lari..
TS: what happend?
BTS menceritakan pasal semuanya..
TS: Itu salah korang sepatutnya korang say sorry to her..bila dia takde baru sebok nak cari..
Suga: kitorang nak minta maaf lah ni...tapi kau rasa dia akan maafkan kitorang dan lupakan apa yang jadi ke?
TS: well people can forgive every person but forgetting what that person do is the hardest fight..i think when you say sorry to her she will forgive all of you but when you tell her that she should forget everything maybe she can't do that..
V; macam mana kau tahu? kau dia meh?
TS: i said every people..and i had same history like she had so i know..
Jungkook: Rean bukan macam kau..dia tak dapat protect diri sendiri pun..dia tu berhati lembut mesti dia maafkan kitorang dan lupakan segalanya..
TS: kita manusia so saya tak dapat nak ubah tanggapan korang tu sebab saya hanya manusia biasa
Jin: takpe lah lagipun kau dah tolong kitorang cari dia..dia kat mana sekarang..
TS: neon molla.. saya taak dapat cari lokasi dia selepas dia tinggalkan korea..
Jhope: cuba cari lagi.. takkan tak dapat zaman sekarang kan canggih..
TS: korang ingat senang ke nak cari macam petik jari..zaman sekarang memang canggih tapi manusia tidak secanggih alat elektronik..
Jimin: araseo..kitorang nak sambung latihan untuk comeback akan datang..
TS: go on.. saya nak pergi cafe..kalau ada apa apa call jer..
SKIP>>
sedang rean menscrool chat nya dia terjumpa chat kawannya iaitu Chae Rin ataupun CL..
OTP.
annyeong rean...
nae annyeong unnie weayo??
malam esok unnie nak buat party datang bawa kawan kawan ehh.
okey unnie..
end otp
TS: lama dah tak nampak CL unnie lepas dia pergi amerika...hope kitorang boleh luangkan masa..
***
TBC
***
Lynn nak minta maaf sebab tak dapat publish untuk sekian lama kerana HP Lynn tengah mogok pastu lap top hancur.. skarang ni pun guna komputer Mommy Lynn...sebab tu takde gambar langsung sebab Lap top orang tua kan penuh dengan Fail keja jer..okey lah... thank you yang masih setia menunggu dan yang dah keluarkan dari reading list takpe..Lynn maafkan sebab Lynn baik lagipun Lynn dalam mood yang baik..tadi kat sekolah Crush fokus masa Lynn buat pembentangan kat depan pastu senyum menampakkan eye smile nya yang macam Jimin..nasib pembentangan berjalan lancar kerna Lynn tak cair...wkwkw.. ok lah bai gais..
YOU ARE READING
Mafia Become A Bodyguard
FanfictionLynn tak Pandai buat synopsis..Tapi buku ni tentang kehidupan seorang mafia Mahu tahu bacalah. P/S: 100% dari otak sendiri