Seminggu berlalu selepas perasaan ntah pape tu...
-Rean POV
Rean: //rupanya perasaan aku minghu lepas hanya perasaan biasa je..//haishh~ takde pape pun akan jadi pada healmoni..
End POV
^Lynn POV^
Sedang monyet(Rean) tu terkangkang dilihat oleh tv..diulangi 'DILIHAT' Bunyi yang bingit menganggu tidurnya...
Dia bangun lalu mengelap air liur basinya then angkat telefon..
Rean: nuguseyo??
... : err..
Selepas beberapa saat baru Rean teringat yang dia berada di Australia jadi dia mengubah cara bercakap..
Rean: Sorry...who is this..
... : This is Doctor Danny.. I am your Grandmother's private Doctor..can you came to hospital right now.
Rean: Why...did i am sick...
Dr.Danny: No..it's about your Grandmother..
Rean: Yup..I'm coming...
Rean membaling fon tu then lari ke garaj dan masuk ke kereta yang paling dekat dengan pintu garaj sebab dekat en....(Lynn pandai -.-")..
Sampai hospital..
masa lari pergi bilik Dr.Dendy? Apa apa jelah nama dia tu...bukan penting.. Rean sepat mencuci mata melihat doktor yang hensem" awmmm....
Depan bilik Dr.Dandy?
Rean: hello doktor..
Dr : Hello miss Rean.. Take a seat
Rean: Thank you...*duduk tanpa segan silu..* (makin biadap en prangai dia nie)
End my POV
Dr: Pn.Shrell acctually have a brain cancer stage 4... Now she at wad...
Rean: why you didn't make any sugery for her?
Dr: she don't want us to do any sugery...
Sedang sebok Dr tu bercakap Rean melihat tag yang berada di coat doktir itu..
Rean: //oh...Dr.Danny// so?
Dr: I think she can die anytime from now on..it maybe tommorow or it can be today...
Rean: can i look for her...
Dr: yes...
Ok Lynn skip sampai healmoni Rean dah mati sebab nanti terlalu panjang... Ai nak tingu AF Mega Star Final...
-Tanah Perkuburan
Airmata jatuh dari tubir mata Rean..
Rean: Why..Healmoni.I need you.... Why does you leave me alone...
Mr.Grey datang memayungkan Rean yang menangis seperti ibu hilang anak..
Seminggu berlalu selepas kematian Healmoni Rean...Rean menberi rumah itu kepada Mr.Grey dan keluarganya...lalu dia pun balik ke Koria..
KOREAN AIRWAY AIRPORT
(imagine yang tu Rean)
Rean: Hello Korea...
...
TBC
...shorry lama tak apdate...Lynn tengah malas...lagipun bendan orange ni buat hal takleh buka...ok..like, komen and share .. Ok pai pai
YOU ARE READING
Mafia Become A Bodyguard
FanfictionLynn tak Pandai buat synopsis..Tapi buku ni tentang kehidupan seorang mafia Mahu tahu bacalah. P/S: 100% dari otak sendiri