Yay! London-Paris here I come!
Gosssh I'm super excited. Kasian tidak pernah sampai sana bah saya ni..baru 1 kali keluar Malaysia masa pi Canada tu hari. But the different is, this time I'm going with EKD as a real couple. Yay!
Kami di sana mau 8 hari juga. Kalau mau cerita pasal tu 8 hari memang panjang lah susah mau habis. Tapi saya rasa macam kami honeymoon trip saja ni. 🙄
**********************
Di Malaysia sudah,"Lec I'm planning to go back to KK tomorrow. 1 tahun sudah sa tidak jumpa mama Sophie" saya cakap. Saya sudah cerita dia pasal family saya di KK.
"Hmm...how long do you want to stay there?"
"I don't know...maybe a month?" Saya test dia
"Totally cannot. I'm going with you. I want to meet this mama Sophie of you"
"Errr... I don't think it's a good idea. I.."
Dia kiss mulut saya kasi diam.
"We going back together. Please don't argue" dia tingu mata saya.Damn those eyes always melt me down and do anything he says.
Malam tu Elec bawa saya pi The Garden shopping barang sikit mau bawa balik bagi family saya di KK. So the next day kami fly pi Sabah. Saya sengaja tidak inform dorang yang saya balik abis mau masi suprise kunun.
"How is your sister Susanna looks like?" Elec tiba2 tanya dalam flight
Saya check pic dalam Facebook tapi macam lama tidak kena update ni.
"Ni my sister sama boyfriend dia Ronny"
"Oh. She's pretty and looks younger."
"Jadi sa nampak tua lah ni"
"Tidak lah. Ko tua pun sa sayang juga bah" dia senyum
Kami touch down KKIA petang sudah then Elec bawa check in di Shangri-La Tg. Aru. Ngam lagi mau sunset sudah, kami jalan2 di beach tingu view. Saya rindu pula balik sini especially mau watch the sunset. Sempat lagi suruh dia snap gambar saya mau kasi jealous dorang si Ryan and Mel.
YOU ARE READING
Love Contract
Storie d'amore~ Contracts are like hearts, they are made to be broken ~ A STANDALONE STORY ABOUT SABAHAN SUMANDAK AND A RICH PLAYBOY... Alayna Marie who lived in Kuala Lumpur finally walked away from her toxic relationship when one day she received a phone call f...