Kotoura-san

357 9 2
                                    

Žánry: Komedie, Romantické anime, školní anime
Zdroj: kissanime(eng)
Podle všeho to česky má být na anime akihabara..
Kapacita: 12 dílů+ 5x 1min. bonusy

Napadlo vás někdy, jaké by to bylo číst myšlenky? Mysleli jste si někdy, jak skvělá to je schopnost?
Omyl!

Kotoura "trpí" schopností číst lidem myšlenky. Kvůli tomu ztratila v dětství svou matku a přátele. Všichni ji měli za lhářku a její matka se rozhodla vzdát se jejích nadějí, že její dcerka bude normální. Kotouře tak zůstává její bohatý dědeček u kterého bydlí nějakou dobu.
Potom jde na střední. Jednoho dne se o ni začne zajímat její perverzní spolužák, Manabe. Pár dní na to jsou oba členové speciálního školního klubu, s o rok starší velitelkou klubu Yuri a (stejně starého jako Yuri) maniakem Muroto. Spolu prožívají různá dobrodružství a později přijmou do týmu i Moritani, dívku, která dříve šikanovala Kotouru a je zamilovaná do Manabe(ho). S Kotourou se velmi skamarádí a stane se její nejlepší kamarádkou. Jak se potom ostatní situace vyjasní?

Mé hodnocení: určitě se u toho nasmějete. Určitě je to pro jakkoliv pokročilé, klidně to může být vaše první anime. Rozhodně doporučuji


Ahojj!! Nevím, co mě to popadlo, ale začala jsem psát recenze. Jen občas sem napíšu něco více známého, a nebo víte vy co? Kdo ví, jestli to vůbec nevzdám. Takže se nechejte překvapit. 😉
P.S.: omlouvám se těm, co se na anime koukají s cz titulkama, ale asi většina recenzí bude na anime s angl titulkama..
P.P.S.: kdybyste měli něco, na co bych měla udělat recenzi a nevo se na to podívat, nebojte se napsat
                  Sayōnara
   
         ♥️Vaše Neko♥️




Nejlepší scénky jsou stejnak Manabeho myšlenky

Nejlepší scénky jsou stejnak Manabeho myšlenky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Recenze animeKde žijí příběhy. Začni objevovat