Nisekoi/False Love

163 5 2
                                    

Žánry: Comedy, harém, romance, školní anime, Slice of Life

Zdroj: Kissanime

pozor pozor, prý je to i na Shirai!! *bouchá šampáňo*

Kapacita: 2 série-1. 20 dílů, 2. 12 dílů, 4x OVA

Hlavní postavou tohoto anime je Raku Ichijo, mladý student. Ichijo-kun se od ostatních chlapců liší tím, že jako malý uzavřel slib s dívkou jeho věku. Nepamatoval si ani její jméno, ani vzhled, jediné, co mu bylo vzpomínkou byl jejich slib, že budou svoji, ať se děje cokoliv, a taky zámek na krku, jako přívěšek, který dívčiným klíčkem odemknou. (Navíc jejich rodina byla hlavou proslulého gangu.)

Avšak nezdálo by se, že by se ona dívka našla. Mimo to, Raku byl zamilovaný do Onodery, a tajně si přál, aby ona byla dívka s klíčkem. Jednoho dne přijde do jejich třídy nová dívka. Je napůl američanka a je ostatními velmi obdivovaná. S naším ''hrdinou'' si ale jen tak nesedne. Pak přichází zásadní zádrhel- musí předvádět, že spolu chodí!! Oběma se to samozřejmě vůbec nelíbí, ale i tak musí předvádět, protože jinak by se mezi jejich gangy válčilo (Chitoge, nová dívka, také pochází z rodinného gangu).

Do příběhu se poté přimíchají další postavy, a Raku si vážně láme hlavu se svým přívěskem.

Moje hodnocení: tohle anime je jedno ze známějších, a na pár dní se stalo mým nejoblíbenějším (btw teď nemám nej anime, a vy?). Budete se dusit smíchy, pocity, shipy, a hlavně-získáte nějaké ty japonské/anglické nadávky do zásoby!!(gorilla girl). Mám taky pár dílů mangy, jakože opravdu jako knížku, a to je taky najs.. Kupujte na Amazonu(Anglicky nebo.. německy XD)


Achuuj >w< jak je? momentálně je něco okolo jedenácté hodiny v noci, ale...chjo

(Btw nevim proc tohle anime kdyz jsem ho videla asi tak pred rokem ale to uz je jedno xd)

     ♥️Vaše Neko♥️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 29, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Recenze animeKde žijí příběhy. Začni objevovat