Wstęp

25 3 0
                                    

Hej! Jestem Melody Music i mam 17 lat. Wiem, moja mama ma talent do wymyślania imion. Mam dwóch braci i jedną siostrę. Matka pochodzi z Walii, a ojciec z Polski. Mieszkaliśmy w Poznaniu przez dwa lata. Potem
przeprowadziliśmy się do Walii i znowu do polski ale tym razem do Krakowa. Mieszkamy tutaj 12 lat. Może opowiem trochę więcej o tych jakże cudownych imionach ( Wyczuj ten sarkazm ). Jeśli chodzi o wybór imienia to zawsze był z tym problem. Rodzice ustalili że będą dalej ciągnąć " tradycje " muzyczną ( tak... widać o w nazwisku który ojciec przejął od matki ) i imię wymyśla ojciec. Jednak gdy dziecko znajdzie jakiś talent muzyczny to zmienia imię. Na początek okazało się że ojciec świetnie gra na instrumentach perkusyjnych więc z imienia Dawid został Drum. Matka nie musiała zmieniać imienia bo od dziecka nazywała się Viola. I tak oto ja na imię miałam Anastazja i przez to że grałam na skrzypcach, fortepianie i brzdąkałam na gitarze to matka nazwała mnie Melody. Moja siostra ma 16 lat i miała na imię Gabrysia ale matka usłyszała jak ( podobno ) pięknie śpiewa i ma na imię Voise. Jeden brat ma 14 lat. Urodził się jako Damian. Matka miała problemy jął go nazwać ponieważ Damian miał " talent " do remix-ów itp. W końcu rodzicielka wpadła na pomysł i Damian stał się panem Bass. A najmłodszy brat ma 9 lat i od początku ma na imię Piano. Nie pytajcie dlaczego bo nie wiem. On ledwo brzdąka na fortepianie. Jednak to jego początki, dajmy mu czas.

Słowa: 251

Dla ciebie pani MelodyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz