,Jamesi, zlato, to ty jsi dal mamince dnes ráno do pokoje ty hračky?"
,,To udělal Laughing Jack." Napil se džusu.
,,No, řekni Laughing Jackovi, at' nechá tvoje hračky ve tvém pokoji, ano?"
James přikývl. Když dojedl snídani, šel si hrát na dvorek. Šla jsem si odpočinout do obývacího pokojei a musel jsem asi usnout, protože jsem se probudila o pár hodin později.
,,Ksakru! Musím zkontrolovat Jamese! "
Měla jsem trochu strach, přece jenom byla nejméně dvě hodiny bez dozoru. Vyšla jsem na zahradu, ale James tam nebyl. Začala jsem být nervózní a tak jsem na něj zavolala:
,, Jamesi! JAMESI kde jsi? "
V tu chvíli jsem uslyšela smích z přední části dvora. Ihned jsem tam běžela. James seděl na chodníku. Vydechla jsem úlevou a přišla jsem k němu.
,, Jamesi, kolikrát jsem ti říkala, aby zůstali v zadní... Jamesi, co to jíš?"
James se na mě podíval a pak sáhl do kapsy a vytáhl ruku plnou tvrdých bonbónů ve všech barvách.
,, To mi moc chutná" řekl.
,, Kdo ti dal ty bonbóny?"
James na mě zíral a jen mlčel.
,, Jamesi! Prosím, řekni mamince, odkud máš ty bonbóny..."
James svěsil hlavu a řekl:
,, Laughting Jack mi je dal."
Jakoby to s mým srdcem trhlo. Klekla jsem si před Jamese na kolena.
,, James, já už mám dost toho tvýho Laughting Jacka! Není skutečný! Já vážně potřebuju vědět, kdo ti dal ty bonbóny"
,,Ale mami, Laughting Jack mi je dal DOOPRAVDY "
Zavřela jsem oči a zhluboka se nadechla. James mi nikdy nelhal, ale to, co mi říká, je nemožné. Donutila jsem ho vyplivnout cukroví a zbytek jsem vyhodila do koše. James je v pořádku. Možná jsem to přehnala, koneckonců mohl dostat od Toma nebo Lindy od vedle, nebo od pana Walkera, co bydlí přes ulici. Tak či onak budu muset dávat větší pozor na Jamese. Ten večer jsem zase jako vždy uložila Jamese do postele a šla jsem spát. Najednou mě ale probudil hlasitý zvuk vycházející z kuchyně. Vyskočila jsem z postele a spěchala dolů po schodech. Když jsem přišla do kuchyně, byl jsem zděšená. Z poliček byly vyházený všechny věci a náš pes Fido byl za střeva pověšený na lustru. Jeho žaludek byl řezem otevřený a plněný bonbóny, stejným typem, který James jedl..
YOU ARE READING
Laughting Jack-The clown
HorrorRadši nic nepíšu nebo by jste to přestali číst,protože by jste se bály.....vše se totiž dozvíte časem!!!