Udělala jsem krok vpřed, ale ucítila jsem, že jsem šlápla do nějaké teplé husté tekutiny.
Najednou se rozsvítila světla a já jsem mohla vidět tu nejhorší možnou věc, co jsem si dokázala představit...
Jamesovo tělo bylo přibité ke zdi hřebíky. Jeho hruď byla otevřená a vytékala z ní krev společně se střevy. Neměl oči a jazyk, stejně jako většinu zubů. Byla jsem vyděšená, nemohla jsem uvěřit, že TOHLE je můj chlapeček... Pak jsem znova uslyšel zoufalé sténání. James byl stále naživu! Moje milované dítě, chudáček musí snášet tolik bolesti. Padla jsem na všechny čtyři a začala jsem zvracet. Najednou jsem uslyšela kroky. Otočila jsem se a spatřila jsem tu zrůdu zodpovědnou za všechnu tuhle hrůzu.
Laughing Jacka. Jeho bílý obličej rámovaly černé rozcuchané vlasy splývající na ramena. Měl pronikavé černé oči s bílýma duhovkama. Jeho zkroucený úsměv odhalil řadu ostrých zubů. Jeho pleť nevypadala jako kůže. Vypadala, jakoby byla... Z gumy... Nebo z plastu. Měl na sobě černobílé oblečení klauna s pruhovanými rukávy a ponožkami. Jeho tělo samo o sobě bylo groteskní, jeho dlouhé paže visely dolů kolem pasu a vypadaly jako bez kosti, jako Ragdoll. Začal se smát tím odporným smíchem, co jsem slyšela ve svém snu, jakoby říkal:
,, Tak co? Líbí se ti má práce?!" Postavil se před Jamese. Prohlídl si ho a začal se smát ještě víc. To stačilo k tomu, aby mě dostatečně vyprovokoval.
,, Jdi od něj pryč ty hajzle!"
Vystartovala jsem na něj s nožem v ruce. Zabodla jsem mu ho do hlavy. Ale on se zasmál a rozplynul se jako oblak mlhy. Místo toho abych ho bodla do hlavy projel nůž mlhou přímo do Jamesovo hrudníku. Nůž projel jeho ještě tlukoucím srdcem, ze kterého vystříkl proud horké krve.
Co-co jsem to udělala? Moje dítě, zabila jsem své dítě!Padla jsem šokem na kolena. Sirény v dálce byly pořád hlasitější a hlasitější. Zřejmě někdo zavolal policii... Můj kluk, můj sladký chlapeček, moje všechno... Slíbila jsem mu, že ho budu chránit... Ale já jsem selhala... Omlouvám se Jamesi... Je mi to strašně moc líto...
Policie brzy dorazila do mého domu. Našla mě vedle mrtvého Jamese a s nožem v ruce. Soud byl krátký..
YOU ARE READING
Laughting Jack-The clown
HorrorRadši nic nepíšu nebo by jste to přestali číst,protože by jste se bály.....vše se totiž dozvíte časem!!!