Úvod

182 17 20
                                    

,,Dámy a pánové, dovolte mi vás jménem císaře přivítat na letošním ročníku Labyrintu! Letos nám přišlo celkem třináct přihlášek, avšak do Labyrintu bude vpuštěno pouze osm soutěžících,“ pronesl jeden z císařových dvořanů stojící na vyvýšeném pódiu, pod nímž se shromáždil docela slušný dav lidí. Jako každý rok.

Po těchto slovech to davem zašumělo. Tohle se ještě nikdy nestalo. Vždycky brali všechny, kteří měli odvahu se přihlásit. Očividně byl letošní ročník opravdu speciální, jak slibovaly plakáty.

Stovky očí se upíraly na 13 přihlášených stojících za ním. Zvláštní, letos převládaly dívky nad chlapci. Jedné z nich mohlo být tak čtrnáct, zatímco většina jejích protivníků působila dospěle. Bohužel, taková byla pravidla hry. Nezáleželo na pohlaví, věku ani původu.

,,Přistupme tedy k samotnému losování,“ pronesla žena, jež se náhle zjevila na pódiu. Dvakrát tleskla a vedle ní se objevila obrovská skleněná koule. Tleskla potřetí a v kouli se začaly objevovat menší koule, pravděpodobně se jmény.

Dav rázem utichl a atmosféra znatelně zhoustla. Nic podobného ještě neviděli. Ten, kdo tohle vytvořil, musel být opravdu skvělý mág.

Žena sáhla do oné koule a vytáhla první kuličku. Ta se v její ruce proměnila na červený papírek.
,,Mallory Foxlord,“ přečetla.
Z řady vystoupila vysoká dívka. Dav jásal. Rudovláska jim byla očividně na první pohled sympatická.

Dav utichl, když žena sáhla do koule podruhé. Tentokrát se ale v její ruce zjevil modrý papírek.
,,A jejím letošním partnerem se stává Jacen Ventralis.“
Po jejích slovech se rozpoutala hotová bouře. Všichni křičeli jeden přes druhého. Očividně tento ročník přinášel více změn.
Černovlasý mladík se postavil vedle své nové partnerky. Nevypadal, že ho tato situace vyvedla z míry.

,,Ano, letošní ročník přináší spoustu nových věcí. Ale o to to bude zajímavější, nebo ne?“ zasmála se žena. ,,Pojďme tedy vylosovat další pár.“
Přistoupila ke skleněné kouli a zalovila uvnitř. Opět vytáhla papírek a zavolala: ,,Alaie Baathes.“

Z řady vystoupila tmavovlasá dívka. Dav zatleskal, ale bylo poznat, že už se těší na další jméno. Organizátorčina ruka se opět ocitla v kouli a vytáhla další modrý lísteček.
,,Garrett Castillon.“
Tentokrát vystoupil z řady očividně nejstarší muž, který se mezi přihlášenými nacházel. Lidé si začali šeptat, ale organizátorka očividně nestála o jakékoliv narušení její velké chvíle.

,,Jeon Sung Choi,“ přečetla další jméno.
Tato dívka všechny zaujala hlavně svými pevně sepnutými vlasy a černým oblečením.
,,A jejím partnerem se stává Emia Kmetsch,“ ohlásila předposledního letošního účastníka.
Černovlasý muž se bez jediného slova zařadil k ostatním vybraným.

,,A poslední účastnicí se stává Ellaine Wilson,“ věnovala organizátorka široký úsměv všem okolo.
Tato dívka vypadala velice sebevědomě když se zařazovala na konec řady vedle Emii.
,,A nakonec, aby náš poslední pár byl kompletní,“ zalovila organizárorka naposledy v kouli. ,,Taimos Midnight.“
Bělovlasý muž zakončil řadu a dav propukl v jásot. Letošní účastníci byli známí. A lidé se nemohli dočkat, až konečně budou v Labyrintu.

✴✴✴✴✴✴

Seznam účastníků:
Mallory Foxlord - NattyNa14
Jacen Ventralis - EmperorOfMankind
Alaie Baathes - Hanulak137
Garrett Castillon - DockoMaster
Jeon Sung Choi - 23Taya23
Emia Kmetsch - _Zanku_
Ellaine Wilson - Fire22713
Taimos Midnight - D3m0st3in0s

Na hraně ostří [RPG]Kde žijí příběhy. Začni objevovat