Olması gibi olmuyor hicbir zaman.

818 34 0
                                    

    Teyzemlere gelmiştik evlerinin dışı harikaydı 2 katlıydı evin içine doğru yürürken bahçede bir tane köpek gördüm goldenlardan dı çok tatlıydı :D Teyzem aslında benim gerçek teyzem değil üvey teyzem o yüzden tam olarak akraba sayılmıyoruz ama o beni kendi kızı gibi canından çok severdi bide teyzemin bir tane oğlu var ceeemmm onu en son gördüğümde 7 yaşındaydı aslında yaşındaydık çünkü biz cem le aynı yaştayız cem küçükken hatırladığım kadarıyla sarışın ve ela gözlü bir çocuktu ve baya yakışıklıydi şimdiki halini gercekten çok merak ediyorum :D yani sonuçta gerçek kuzenim değil asdfghjsgssg :)

     Evin içine girmiştik ev dışından daha güzeldi açık renkler ve az eşya tam hayal ettiğim ev gibi. Teyzem beni odama çıkartmiştı en üst katta 2 oda biride banyo vardı odam gerçekten harikaydi tavanı camla kaplıydı

"yağmur yağarkennn ne güzel olur buraa" dedim teyzeme dönerek

teyzemde "evet bura cemin eski odası sen rahat et diye diğer odaya geçti o." dedi. Hahhahhahaa ölsem inanmam cem çok inatçı biridir kesin teyzem onu ayaklarından çekerek götürmüştür :D

"Teşekkür ederim teyzecimmmm" deyip sarıldım. Teyzeme biraz dinlenmek istediğimi söyledim oda peki deyip odadan çıktı.

    Teyzemgil baya zenginler ben onları etilerde felan oturuyolardır diye düşünmüştüm ama bayrampaşadalarmıs, olsun burasıda çok güzel. Telefonumun saatine baktım saat 07:00 dı biraz uyuyayım dedim ve yatağa yattım geri kalktığımda saat 09:00 dı ve başım da biri vardı baktım,baktım, baktım ve hatırladım bu cemdi Allahım böyle yakışıklılık yok Allah bunu boş vaktinde yaratmış vallahi.

    Cemin üstünde t-shIrt yoktu ama öyle bi baklava vardıki t-ShIrt giymesine bile gerek yoktu. Beni öperek uyandırsa keşke diye düşünürken bir anda yorganım ve yastiğım üzerimden gitti ve bana

"Kalk hadi salak şey!!!" diye bağırdı.

"Ohaa ya insan biraz kibar olur katıksız odun bildiğin, git de biraz yontsunlar seni." dedim ve çocuk kapıyı çarptı gitti al işte ilk günden kavgaa.

   Olmasını istediğim herşeyin olmiyacağını biliyordum ama bu biraz ağır oldu yaa hani beybisii.

SAHİPSİZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin