$1 $

1.2K 51 4
                                    

Okula yeni gelen 3 kız vardı. Kim KyungHee, Kim MiOk ve Oh HaNi. Kızlar grup halinde dolaşırlardı. Kızlar kimlikleri yüzünden yer değiştirmişlerdi. (diğer okulda güçleri ortaya çıktıda bu yüzden Gangnam'dan Seoul'e geldiler.) Çocuklardan daha güçlülerdi. Çünkü kontrol edebiliyorlardı. Çocuklar güçlerini ya çok sinirlendiklerinde ya da bilen birileri söylerinde öğrenip kullanabilirlerdi. Kızlar kendilerini tanıtıp boş olan yerlere geçtiler. Tabiki en arkalara oturmuşlardı. Kyunghae MiOk'a

K: Birşey hissediyormusun? diye sordu.MiOk 'evet' anlamında başını salladı. Kızlar boş yerlere oturdular. HaNi ise biraz garip hissediyordu. Bir ses duydu.

Chen:Merhaba ben Jongdae. Ama sen bana Chen de.

HaNi arkasını döndü. Çok tatlı bir çocukla karşılaşmıştı. (Ayrıca sesi de güzel )

HaNi:Merhaba :)

İkiside gülümsüyordu.

..............

Kyunghee dersi dinlemiyordu. Bir çocuğun ona seslendiğini duydu.

Jongin:Hey yeni öğrenci.

Kyunghee yavaşça arkasını döndü.

Jongin:Sorun çıkarmak istemem ama yeni geldiniz diye kendinizi bir şey sanmayın.

Kyunghee bu çocuğa sinir olmuştu.

..........Kyunghee'nin ağzından............

Bu çocuk kendini ne sanıyoki. Sınıfı yönetmek ona mı kalmış yani. Hayır sanane ben belki öylebiri ddeğilim. Ama öyleyim doğruya doğru. Bende bununla uğraşmazsam ne oliyim. Yada yok bişey olmıyım iyiyim böyle. Neyse zil bi çalsın ben gösteririm ona.

.........

Heh sonunda çaldı. Hadi bakalım küçük bey benimle uğraşmak nasıl birşeymiş.

Kyunghee:Hey kendini birşey sanan.

O bana ben ona bakıyorum. Sonuç.

Eliyle kendini işaret etti.

Kyunghee:Ewt ewt sen. Kim oluyosunda bana öyle davranıyosun.

Jongin:Peki sen kim oluyosun.

HaNi:Kyunghee ne yapıyosun.

MiOk:Uğraşmaya değmez insanları bırak.

dedi ve MiOk beni kolumdan tutup okulun terasına çıkardı.

Biz diğer okullarda kötü kızlardık. Üçümüz çete gibiydik. Ben çok deli dolu beni sinir edenlerle uğarşmayı seven, MiOk cool bir tip yani anlaşıldığı üzere, HaNi ise nası desem görünüşe bakarsanız sakin ama hiçte değil,böyle içinde fırtınalar koparacak tipte. Bizim ünümüzü gideceğimiz okul biz gelmeden öğrenir. Alışkınım bunlara ama kimse benimle böyle uğraşmamıştı. İlk günden. Yani bu yüzden öyle davyanmış olmalı.

Neyse nerde kalmıştık. Terasta konuşacaktık galiba. Yani bunun için çıkmış olmalıyız. Söze MiOk başladı.

MiOk:Onlarla anlaşmamız gerek. Onlardada güç var. Ailemiz neden bizi buraya gönderdi sanıyorsunuz.

HaNi:Ama MiOk bu nasıl bir güç çok zayıf.

MiOk :Ewt çünkü hiç kullanılmamış.

Kyunghee:Yha ben anlamadım ailelerimiz neden bizi buraya gönderdi?

MiOk:Tabiki burda birilerinin olduğunu biliyorlardı.

Chen: HaNi seninle konuşabilirmiyim?

HaNi:Tabi. Ne oldu?

Fantastik Çocuklar (EXO) ( askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin