BÖLÜM GEÇ GELDİĞİ İÇİN---OKUYAN VARSA EĞER---HERKESTEN ÖZÜR DİLERİM UZUN BİR BÖLÜM YAZICAM :D
*********HaNi'nin ağzından****************
Chen: Seninle konuşabilirmiyim?
HaNi: Tabi ne oldu?
Chen: Bu akşam bir kafede performansımız var. Gelip izlemek istermisin?
HaNi: Çok isterim. Arkadaşlarım da gelebilr mi?
Chen: Tabiki. Akşama sizi evinizden alsam olur mu? (Bakın bu adres almak peşinde)
HaNi: Tamam ben sana adresi mesaj atarım (Bu da telefon numarası peşinde)
Chen:Ahh tmm söylüyorum kaydet. xxxxxxxxxxxx
HaNi: Tmm akşama görüşürüz o zaman :)
Chen gözden kaybolduğu anda bu ikisi beni hemen soru yağmuruna tuttu.
Kyunghee: Şşşşttt arnızda ne var bakalım.
Miok: bizden hiçbirşey saklayamazsın biliyorsun dimi.
Hani: Yha yha yha (Şa şa şa :D) sandığınız gibi değil (ewt sandığın gibi değil çekmecen gibi) aramızda hiçbirşey olmadı sadece biraz konuştuk.
Kyunghee: Tmm tmm seni fazla zorlamıyıcam. dedi sırıtarak -_-
Miok: Peki haberleri taze taze isteriz ama. Eee ne zaman mesaj atıcaksın?
Kyunghee: Bence şuan sabırsızlanıyor.
Miok: Baksana bu da fazla heyecanlı :)
10-15 dakika bekledikten sonra mesaj attım.
H: Slm
C: Slm adres?
H: xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Birşey sorabilirmiyim?
C: Tabii
H: Grupmusunuz yani hep beraber mi?
C: Ewt
H: Peki adı ne?
C: EXO :D akşam görüşürüz :)
H: :D(İşte aralarında geçen konuşma)
***********************Jongin'in ağzından***************
Chen bide o kızı da çağımış. Yha benim ona sinir olduğumu bilmiyomuş gibi bide. O kıza bir şekilde ders vermem gerek ama nasıl? Performansada 1 saat kaldı. getiricekse getirse artık onun yüzünden geç kalmak istemiyorum. (tabi isteme yan cebime koy dimi)
***********Kyunghee'nin ağzından*************
Küçük bey bakalım bugün ne sorun çıkarıcak. Hah kapı çaldı. Chen geldi. Tmm Miok anladık coolsun ama elbisede giymiyecek değilsin.
Kyunghee: Off Miok.
Miok: Yha ne bakıyosun öyle. ben ne yapıyım çok rahatsız oluyorum. Böyle şeyleri sevmiyorum, yani alışkın değilim. Yha bak kötü durmadı dimi? (coolluğun bozulduğu an)
Hiç durmadan gülmeye başladım.
Kyunghee: Ewt çok güzel duruyo. Düşünme artık.
Miok: Off tmm
Hani kapıyı açtı.
Chen:Çok güzel olmuşsun.
Hani: Teşekürler.
Chen: Hazırsanız gidelim.
Miok: Tmm hadi gidelim.
************Hani'nin ağzından***********
Kafeye girdik. Çok güzel bir yerdi. Biraz sonra söylemeye başladılar. Chen'in sesi o kadar güzelki. Kesin ona aşık oluyorum. Ama onun bana aşık olabileceğini sanmıyorum. Ahh Kyunghee neden bu kadar sinirli bakıyor ki. Kime bakıyor ki o.....Aaaa çok kötü Jongin'e bakıyor Burdan bir kavga çıkmadan gitsek çok iyi olurdu. -_-
***********Miok'un ağz.**************
Şarkı bitti. Herkes ayağa kalktı alkışlamaya. Bede mecburen kalktım yoksa tarzım değil. Aaaaaa Jongin napıyo yaaa... Kyunghee'ye bilerek çarptı dimi kız resmen yerde. (yerde dediği bildiğin yerde artık nası çarptıysa) Kyunghee ne kadar sinirlendi ama.gidip kaldırdım. Kaldırırken
''Ben ona gösteririm. Onu doğduğuna pişman edicem. Görüceksin küçük bey!!!!''
Miok: Küçük bey?? Salak onun adı Jongin.
Tabiki fısıldayarak söylemiştim
Kyunghee: Hey sen!!! ne yaptığını sanıyosun?? Çarptın bari özür dile!!!!!
Jongin: Bien(özür)
arkasına bile bakmadan gitti birtekelini kaldırdı (hani olurya giderken elini kaldırır sonra bakmadan gider heh öle işte)
Kyunghe: Aaaiişşşş! Ne kadar saygısız yha. Ben senin havanı söndürürüm küçük bey. Havan kime olum!!! (belki bazılarınız 'bunu söylemiş olamaz' diyiceksiniz ama hak verin ben türküm)
***********************
Sonunda eve gelebildik. Chen bizi eve bırakmıştı.Kavga çıkacak sanmıştım ama Kyunghee bunu yarına saklıyordu. O elbiseden kurtulduğum için çok seviniyordum. Çok yorulduğumuz için hemen yattık. Sabah erkenden kalktım ve kızları kaldırdım. kahvaltıyı yapıp hemen okula gittik.
***************Kyunghee'nin ağz.**************
Bahçede ders saatinin gelmesini bekliyorduk. Herkes okula gelmeye başlamıştı. Bir kız yanımıza geldi.
X: Merhaba ben Suzy. Sizinle arkadaş olmak istiyorum.
İlk başta hepimiz şaşırmıştık açıkçası.
Kyunghee: Ooooo özgüvenini sevdim. Testi geçersen bizim gruba katılabilirsin.
Suzy: Ne testi? (safım benim yha)
Miok: Özgüven testini geçtin.Doğruluk,dayanıkılık ve kararlılık testlerini de geçmen gerek.
Suzy: Devam edin sorun hadi :)
Hani: Okulda hoslandığın biri varmı? (HaNi bir bakışta anlayabilir doğruyu )
Suzy: Şey ...... Suho!
Kyunghee: Ooww Şimdiye kadar ona hiç açıldın mı??
Suzy: Hayır. Bunu yapamadım. Tek taraflı. Buda testin bir parçasımıydı.
Kyunghee: Hayır
Miok: O seni sevmese ve sana bakmasada ondan vazgeçer misin??
Suzy: Hayır uzaktanda olsa sevmeye devam ederim. Çünkü ben onu çocuklukta beri seviyorum.
Kyunghee: Peki kararlılığa da geçtin. Geriye dayanıklılık kaldı.Bir dövüş sanatıyla ilgileniyormusun?
Suzy: Ewt. Hapido ve Tekvando biliyorum.
Kyunghee: Bu çok güzel. Bir müsabakaya ne dersin. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fantastik Çocuklar (EXO) ( askıda)
FanfictionAçıklama yok tanıtım yaptım zaten sadece yaoi değelildir. Bilin diye söyledim. -----Beğenen olmazsa kaldırılacaktır---