Kyunghee: Bu çok güzel. Bir müsabakaya ne dersin?
Suzy: Peki olur. Ne zaman?
Kyunghee: Öğle molasında spor salonuna gel.
Suzy: Tmm görüşürüz.
O sınıfa giderken küçük beyin geldiğini gördüm. O kadar havalı gidiyo ki ben sinirden ölebilirim. Yerden bir kök çıkardım ve onun ayağının takılmasını sağladım. Bir anda yere kapaklandı. Herkes ona bakıp gülüyordu. Bende kendimi gülmemek için zor tuttum. Tabi çıkardığım kökü hemen kaybettim. düşerkenki yüz ifadesi o kadar komikti ki.
Jongin: Ne gülüyorsunuz be. Çekilin gidin başımdan.
Bütün okulun önünde rezil olmuştu. (normalde mal falan derdim ama Kai'ye söyleyemiyorum) Ama benim sinirim hala geçmedi.
************Miok'un ağz.*************
Öğle molası bitmeden başlıyacaktık. Diğer derste bedendi zaten. (Söylemedim dimi Suzy'de bizim sınıfta) Başımızd hoca vardı. Hey o da ne. Bu çocukların burda ne işi var. Hey Kunghee'nin aklına birşey geldi galiba. Yok kesin birşey geldi fena bakıyor. Yoksaaa....acaba... Jongin'le mi dövüşücek. off bu kızın aklına bayılıyorum yaa. Şimdi Suzy'yle Kyunghee dövüşücek sonra isteyen benle dövüşücek. Ay ne yapsak. Kyunghee'nin kaybetmesi ve bu kızın bizim gruba girmesi gerek.
Miok: Bu sefer kaybetmen gerektiğini biliyosun dimi.
Kyunghee: Ewt biliyorum.Kaybetmek istemem ama ne yapıyım.
Dövüşte an iyimiz Kyunghee'dir...............Vee kazanan tabiki Suzy oldu.
Suzy: Bir dahakine gerçekten dövüş.
Kyunghee: Sen kesinlikle bize lazımsın biliyosun dimi.
Suzy: Biliyorum biliyorum.
Şimdi sırada ben vardım. Benimle kimin dövüşeceğini açıkçası merak ediyordum.
Bana dövüşüceğim kisiyi söylememişlerdi. Durun bir dakika. Bu........Luhan. Ama ben onunla yapamamki. Yani...o...yakışıklı veee tatlı bir çocuk. Yani onla olmaz. Yok olmaz yapamam.
Miok: Kyunghee olmaz ben yapamam.
Kyunghee: O nedenmiş. Yoksaaaa.
Miok: Hayır öyle değil. Bilmiyorum neden olduğunu ama ben onla yapamam.
Kyunghee: Yaparsın canım, yaparsın.
Off ne dediysem ikna edemedim. İteleyerek götürdü beni. Biraz zorlandıktan sonra kazanmama izin verdi.
Miok: Hadi ama gerçekten dövüş. Böyle kazanmaktansa kaybetmeyi tercih ederim.
Luhan: Peki sen istedin.
Biu sefer zorlu bir dövüş oldu. Bana birşey dedi. Gerçekten bunu söylemese kazanabilirdim.
Luhan: Seni seviyorum.
Miok: Se-sen ciddimisim.
Bunların hepsini sessiz ve dövüşürken söylüyorduk.
Luhan: Şak yapar gibi bir halim mi var.
Ve sorudan sonra beni yere devirdi.
Luhan: Benimle çıkar mısın?
Miok: Yha yha yha ben ani şeylere alışkın değilim bilesin. Bunu sonra görüşsek.
Luhan: Olmaz.
Dedi ve öptü. .................
...........
Luhan: Hala cevap bekliyorum.
*yavaşça Miok'u ayağa kaldırır*
Miok: Sence bundan sonra ne diyebilirim.
Luhan: Okul çıkışı saat 3'te seni alırım.
Diyip gitti.
Tmm coolluğumun son bulduğu an. Dur bakıyım bu Jongin değilmi. Kyunghee niye onu çağırıyoki? Off beynim durdu. Onunla mı dövüşücek ki ..........-İyi Şanslar Jongin-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fantastik Çocuklar (EXO) ( askıda)
FanfictionAçıklama yok tanıtım yaptım zaten sadece yaoi değelildir. Bilin diye söyledim. -----Beğenen olmazsa kaldırılacaktır---