Evet yeni bir bölümle sizlerleyim. Umarım beğenirsiniz. Uzun zamandır yazmadığımı biliyorum çünkü hikayemi beğenmiyorum. Ama gördüm ki beğenen birkaç kişi var bu bile bana yetti. O yüzden yazıyorum.
Beni lunaparka götürüceğini umuyordum. Yani ne biliyim genellikle ilk randevularda oraya götürürler. Ama beni götürdüğü yer çok şirin bir kafeydi.
Luhan: Buraya hep yalnız gelirdim. Kendime Söz vermiştim sevdiğim kızla gelicem diye. Şimdiyse biraz garip hissettirdi. :D Açıkçası biraz mutlu birazsa utanıyorum. Seversin yakında bu hissi. Ben bu çocuğu iyice sevmeye başladım.
Miok: Evet. Burasıı...huzur verici, çok güzel bir yer.
Luhan: Burayı sevdinmi? Heyecanla sordu Sen varken nasıl sevmem.
Miok: Evet hemde çok
Luhan: Peki daha sık geliriz o zaman. :-)
Bir şeyler yedikten sonra ben yürüyerek dönmek istedim. Çünkü hava çok güzeldi. Akşam saatleriydi. Ve bu yüzden dışarıda kimse yoktu. Bir park gördüm. Boş bir salınacak vardı. Odun olduğuma bakmayın. Boş salıncak gördüm mü koşarak giderim.
Miok: Luhaaan bak boş salıncak var. Hadi salla beniii.
Luhan: Ne???
Miok: Yhaaa hadiii sallaaaa beni sevgiliiiim
Luhan: Tamam ..... Sevgilimm O beni sallarken ben çok neşeliydim. Biraz sonra eve döndük.
Luhan: Şans öpücüğü yok mu? Verki sen yokken de şanslı olıyım.
Bende çok isterim be canım be. Sonra yanağını gösterdi. Aferin olcak senden olcak. Yanağını öptüm bu seferde diğer yanağını gösterdi. Dil çıkarıp eve girdim. Pencereden el sallamak için baktığımda güldüğünü gördüm. Çok tatlı gülüyooo.... El sallayp direk yatağıma gitim. Yatıp tepinmeye başladım. Kyunghee ve HaNi yanıma geldi. Bütün olayı anlattım.
HaNi: Eğer sen oraya onunla giden tek kızsan onun için değerlisin demektir.
Kyunghee: Veeeeee..... ilk sevgilisisin demektir. :D :D
HaNi: Ve de gerçekten seviyor demektir. İkiside gülmeye başladı.
Miok: Yaaa durun artık. Yapmayın şöyleee. Yaaaaaaaaa.
Dememle kapı çalması bir oldu. Topluca gidip kapıyı açtık. Aaa Chen gelmiş
Chen: Kızlar naber, kafeye gelmek istermisiniz.
Tabiki hepimiz "Eveeeet" diye bağardık. ( hayır diyemi bağarıcaktık Chen bu, çağırıdığında gitmezseniz vicdan azabı çekersiniz hahaha) Suzy'yide çağırdık gelsin o da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fantastik Çocuklar (EXO) ( askıda)
FanfictionAçıklama yok tanıtım yaptım zaten sadece yaoi değelildir. Bilin diye söyledim. -----Beğenen olmazsa kaldırılacaktır---