Now You See Me |Sihirbazlar Çetesi|

3.5K 131 69
                                    

Yapım: 2013 - ABD

Tür: Gerilim ,  Gizem ,  Suç

Süre: 115 Dak.

Yönetmen: Louis Leterrier

Oyuncular:  Morgan Freeman ,  Mark Ruffalo ,  Jesse Eisenberg ,  Woody Harrelson ,  Dave Franco

Senaryo: Ed Solomon ,  Josh Appelbaum

IMDb Puanı: 7,3/10

Konu : Atlas isimli son derece karizmatik ve etkileyici bir illüzyonistin liderliğini yaptığı, dünyanın en iyi sihirbazlarından oluşan 'Four Horsemen' ekibinin başından geçenleri konu alıyor. Ekip üstün sihir marifetlerini sadece sahne gösterileri için değil, soygun yaptıkları bankaların sistemlerine erişmek ve izleyicilerini soymak için kullanıyorlar. Bu adamlar izleyicileri önce başka bir kıtadaki bir bankayı soyarak, daha sonra beyaz yakalı bir suçlunun bankadaki milyon dolarlarını izleyicilerin banka hesaplarına aktararak şaşırtıyorlar. Bunun üzerine onları durdurmaya kararlı olan özel FBI ajanı Dylan bu çetenin peşine düşer ...

 Kişisel görüşler: Benim hemen hemen tüm aşkısılarımın bir arada olduğu bir film ve kıçımı yırtmama rağmen benimle sinemaya gelmeyen arkadaşlarım yüzünden evde izlediğim bir filmdir. Her anında bir aksiyon bir şok olan gayet tempolu müthiş bir film. Hatta sonunda yok artık lan dedirtiyor. Ve de devamı gelir gibi sonu çok yarım kaldı.Neyse cast inanılmaz şekilde seçilmiş Jesse ve Woody zaten Zombieland filmindede müthiş bir ikiliydi ve bu ikiliye filmde Morgan Freeman  gibi büyük bir oyuncu,ayrıca Dave tipini kemirdiğim birde sevimlilik abidesi Isla katılmış. 

Kısaca Cast süper... Konu süper. Film İNANILMAZ !!!

Multimedia kısmında filmin afişi ve fragmanını bulabilirsiniz.

FilmolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin