Yapım: 2009- ABD
Tür:Komedi , Korku
Süre: 88 dakika
Yönetmen: Ruben Fleischer
Oyuncular: Jesse Eisenberg Woody Harrelson Abigail Breslin , , Emma Stone ,
Senaryo: Rhett Reese , Paul Wernick
IMDb Puanı: 7,8/10
Konu : Çalışkan öğrenci Columbus (Jesse Eisenberg) hemen hemen her şeyden korkan biridir ve bu özelliği sayesinde insanları zombilere dönüştüren bir salgından kurtulmayı başarmıştır. Silahları çok seven Tallahasse(Woody Harrelson) ise hiçbir şeyden korkmamaktadır.Tesadüfi bir şekilde bir araya gelen ikili, hayatlarının en dehşet verici tecrübesiyle karşılaşmak üzeredir.
Little Rock (Abigail Breslin) ve Wichita (Emma Stone) ise zeki iki kız kardeştir.Bu iki kardeş pekte tasadüf denilemeyecek bir şekilde Colombus ve Tallahsse ile karşılaşır. Büyük bir maceranın başlangıçının sadece bir kısmını oluştururlar.
DVD Bilgileri: Dvd'de filmin yanında 'Özel Seçenekler başlığı altında 7 bölüm bulunuyor.Orjinal dilin yanında 5 dilde dublaj ve 19 dilde ise alt yazı mevcuttur.
Kişisel görüşler: Kesinlikle izlenmesi gereken bir film,zombi olduğu için çoğu insan biraz ön yargıyla bakıyor ama korku öğeleri ikinci planda komedi çok daha ağır basıyor. Ben şansen her sıkıldığımda bıkmadan açıp izlediğim filmlerin arasında başı çekiyor Zombieland. Ayrıca cast ile filmdeki karakterler inanılmaz seviyede uyuşmuş, buda filmi biraz daha çekici yapıyor. Başlarda biraz sıkıcı gelebilir ama Colombus ve Tallahasse tanıştığı andan itibaren bir tempo kazanıyor ve o tempo sonuna hazar azalmadan devam ediyor. Kısaca ayırdığınız 80 dakikaya kesinlikle değecek bir film.
Multimedia kısmında filmin afişi ve fragmanını bulabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filmoloji
AcakCanın sıkıldı ve film mi izlemeye karar verdin ama izlemek için film bulamıyorsun... İçte tam yerine geldin. Sıkıntıya çözüm olarak çeşitli türlerden film önerileri burada. Kendi yorumlarımıda yazıyorum belki bir fikriniz olur diye sfdghjk