rozdzial 1

10.8K 337 689
                                    

Miyuko POV

  Mam na imie Miyuko mam 15 lat, jestem bardzo niski mam 156 cm wzrostu i chudy. Lubie anime i yaoi mieszkam w Tokyo. Wstalem z lozka i sie ubralem. Zalozylem spodnie rurki, creepersy, zrobilem lekki makijaz i koszulke mijego brata, ktory jest starszy i duzo wyzszy bo ma 195 cm wzrostu. Zalozylem tez dluga bluze z kapturem, poniewa bez niego widac byloby moje kocie uszy.
  - Hirokashi-kun~ Onii-san~!

Hirokashi POV

  - Ohayo! - powiedzial moj mlodszy braciszek wpadajac prosto w moje ramiona. Kawaii~~. Zacisnal swoje delikatne raczki niczym pianista na mojej koszulce, rumieniac sie. Ukryl twarz we wloskach. Odgarnalemjego puszysta, jedwabosta grzywke. Z jego ramienia spadla za duza koszulka ukazujac jego mleczna woskowa skore i blady szczuply obojczyk, rumieniac sie.

  - Nii-chan - mruknalem patrzac lrosto w jegi blekitne niczym niebo paczalki. Podniosl raczke i polozyl jq na swoim policzku - Masz ladne paczalki - powiedzialem mu prosto do uszka. Zarumiemil sie, chowajac twarz w moim torsie

Miyuko POV

  Zaaczerwienilemm sie na sliwa mojego sempaia i schowalem twarz w jego koszulce. Na stole stal sok pomaranczowy (dop aut. hahahah, dobre pomarnczowe Xdddddddd), Hirokashi robil Kawe niezwykle skupiony. Patrzylem jak jego miesnie napinaja sie kiedy bierze kubek do ust. Tak bardzo chcialbym... nie, Miyuko, to twoj brat!
   - Chcesz herbaty? - spytal swoim glebokim glosem, mierzac mnie wzrikiem z lekkim usmiechem, ukazujac swoje proste biale, rowne zeby. Zarumienilem sie.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Juhu, pierwszy rozdzial, gwiazkujcie, jak bedzie 5 gwiazdek to dam nowy rozdzial. Prosze mie hejtowac mijej orrografi, mam dysortografie i dyzolekcje

Neko BraciszekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz