5.Bölüm🌙&🌹

35 1 0
                                    

Bölum atmayalı baya bir zaman oldu...üşengeçlik çok kötu bir şey! Bölumu inşallah seversiniz..Kitablarımızı arkadaşlarınıza önermeyi ve vote atmayı unutmayın. Seviliyorsunuz...
İyi okumalar...

***

Ada'dan🌹

Gözkapaklarım adeta gözbebeklerimle bir veda misali kucaklıyordu. Kirpiklerim aralanırken göz bebeklerime hançer gibi saplanan güneş ışığı gözlerimin intihar kıvılcımına benzin döküyordu...

Tamam tamam abartım...

Sabah uyandığımda her zamanki gibi götüm başım özen bir dizayn ve paralel bir biçimde yıldız misali Kumsal'a kaymıştı...

Bu gün felsefik ruhum zinde sanırım (!)

Sabah uyandığımda tabiki Kumsal'ın yanımda iki seksen yatmış bir vaziyette olmasını beklemiyordum. Çünkü bir altmıştı. Tamam komik değil.

Yavaşça Kumsal'ı dürttüm;

"Pişt kızan?"

Hala o şekilde yatmaya devam edince ayağa kalkıp yastığı suratına fırlattım.

"Alooo!"

"Yaa annöğ 5 dökügo dahağ yav!"

"Iguana çiftleşiyo mübarek o nasıl bir sestir?"

"Kanka çok uykum var!"

"Tamam git kendi yatağında yat!"

"Kanka Deniz yatağa işedi."

Kahkaha atmaya başladım.

"İyi git temizle o zaman."

"Odada oksijen yok ki temizleyeyim! Nasıl işemişse anasını tayyareye bindirdiğimin kedisi! Az kalsın oksijensizlikten diğer tarafa göç ediyordum!"

"Abartma gerizekalı kalk!"

Beni dinlemeyip yorganı kafasına geçirdi ve yorganın altından elini çıkartıp bana orta parmağını gösterdi.

Parmağını tutup canını yakacak bir şekilde bükünce yüzünü acı ile buruşturdu.

Kumsal "Anneni....Seviyorum Adacım...ama ebenin o kadar şanslı olacağını düşünmüyorum. O yüzden...Ebenin ...&#*$&#*#;#&^#&#&#&#^€×%÷%_ 7 sinin de sülalesini balyoz ile yıkarım ulen." Şaşkınlıkla Kumsal'a baktım.

"Ne diyorsun kızım sen? Git ebeme küfür et, ama namahrem sözlerini sülalemin mabedinden çek derhal!"

"Tamam abya büyüksün." Dedi ve teslim okurcasına iki elini yukarı doğru kaldırdı.

"Afferin zeki kız. Ablanın sözünü hep dinle böyle."

İki kaşınıda yukarı kaldırdı ve saçını eliyle havalı bir şekilde arkaya atmaya çalıştı. Bakın çalıştı diyorum çünkü değişik bir şeye benzemişti.

"Herhalde zekiyim kızağmm."

"Eeeveeğt. Senin gibi zeki kızlar ne yapar birliyor musun Kumsalcığım? "

Bu Kız Benim KardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin