4.Bölüm🌙

55 6 4
                                    

Helöğ. Yine mütüşlü bölümümüzle karşınızdayız. Yine Ada ve Kumsal'ın saykolukları ve dostlukları , Ada ve Uzay arasındaki çekim , Kumsal and Aras'ın arasındaki trafoyla karşınızdayız. Bu bölümde de mizahımızı konuşturduk tabikisi. Siz gülüyor musunuz bilmiyoruz ama biz bölümleri yazarken çok eğleniyoruz. Eee tabi kötü karakter olmazsa olmaz. Bakalım neler olacak? Azıcık sopiler verdik lonet olsun şöğrshhdixb.Eğer edebiyat istiyorsanız da "Rüyalara İnan" kitabımıza uçun beybiler. İyi okumalar. Sizi seviyoruz💕❤

***

Kumsal'dan🌙

Yarın izin günümüz olduğundan erken kalkmayacaktık. Bunu düşündükçe mutlu oluyorum. Zaten kim mutlu olmaz ki? Bide benim gibi üşengeç bir insan için bu haber, loto oynayıp lotonun tutmasından, farksızdı. Ben bunları düşünürken Ada'nın sesiyle onu dinlemeye koyuldum.

Ada"Kumsal!"

"Ne var!"

"Evde zeytin kalmamış." Bir dakika ne dedi o?! Benim gibi yeşil zeytinin hastası olan bir insan için çok kötü bir haberdi.

"Siyah zeytin mi yoksa yeşil mi?" Diye merakla sordum. Eğer siyah zeytinse banane deyip kahvaltı edicem.

Ada"Yeşil zeytin bitmiş. Hepsini sömürmüşsün maşallah."

"Nayır nolamaz! Yalan söylüyorsun yalan!" Bunları söyleyerek mutfağa girdim.

Ada gözlerini devirdi.

Ada"Kumsal saçmalamada al şu zeytini."

Ben niye gidiyordum?! Hayır yani az önce izin günümü düşünüp mutluluktan uçarken bu haberle çöküş yaşamıştım. Bide bana zeytin almamı söylüyor.

"Ben niye gidiyorum ya. Sen git al!" Dedim mızmızlanarak.

Ada"Zaten ben sömürmüştüm o zeytinleri dimi?!Ya gidip zeytin alırsın ya da kahvaltıda zeytin yemezsin! Seçim senin." Deyip pislik bakışlar atıp sırıttı.

Kaşlarımı çattım.

"Sen nasıl bir dostsun ya. İnsan insana bunu yapar mı?!" Evet böyle saçmalamak yerine gitseydim şimdiye yeşil zeytini almıştım. Ama üşengeçsen gitmemek için yapmayacak şeyin yoktur!

Ada yine ve yine gözlerini devirdi.

Ada" Hadi naş naş. İşe geç kalıcaz." Deyip ellerini havaya git dercesine salladı.

Of'layarak kapıya yöneldim.

"Zalımın kızı." Kapıyı tam çekicekken Ada konuşmaya başladı.

Ada"Pijamayla gitmeyeceksin inşallah!" Deyip yanıma geldi.

Dudağım yukarı doğru kıvrıldı.

"Tamda öyle yapacağım bebek." Dedim ve yanağından makas aldım.
Ada bana baktı ve kaşını yukarı kaldırdı.

"Kızım sen harbi malsın. Ne bok yersen ye karışmayacağım." Deyip mutfağa geçti.

Hemen Ada'nın çantasından cüzdanını aldım. İçinden yeteri kadar para aldım. Ve cüzdanı yerine koydum. Pislik yapma zamanı. İçimdan kötü kadın kahkahası attım.

"Ada cüzdanından para aldım. Hadi çav" diyerek kapıyı kapatmamla Ada'nın "Ne?!" Diye cırlama sesini duymam bir oldu.

Kahkahalarla aşağa indim. Kapıyı açıp sitenin kapısına yürürken Bilin bakalım arkamda kimi gördüm? Tabiki Aras'ı.

Aras" Günaydın Kumsal."

Gülümseyerek ona döndüm.

"Sanada günaydın.Hayırdır sabah sabah nereye?"

Bu Kız Benim KardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin