İyi okumalar 💙
Multimedia : Gökyüzü
MerakHeryerde Aral'ı aramaya başlamıştım yakında erkekler wcsinede dalıyordum ama son anda vazgeçtim. Bugünkü bir saatimi böyle geçirmiştim yarın zaten okul vardı ve haftaya vizelerim başlıyordu ne yapacaktım ben of of...
"Gökyüzü Aral'ın galiba işi çıktı yoksa kaybolmazdı bir yere yarın başlarsınız " göz kırptı ve hepimiz çıkmıştık...
Aşağıya inmemle birlikte süs havuzunun başında oturan bir adet 'Şimşek' duruyordu.
"Hey Şimşek ne zaman geldin hem abim olacak mal nerede " tebessüm etti bu mal ne diye tebessüm ediyordu ki
"Tatlım nasılsın? " arkamı dönmemle bana değil şu gelen kıza tebessüm etmiş.
"İyi değilim sen? " hah benim bu kızı hiç gözüm tutmadı ayy sevgilisiyse bir güzel azar işitirdim ama yapmam lazım.
"İyi tatlım iyi baksana yanında ben varım kötü olsunda gözünü çıkartırım dimi aşkım " Şimşek gözlerime öyle bir bakmıştı ki gözlerim çıkacak sandım."Şimşek ne diyor bu paçoz " paçoz bana mı dedi bu arkadan bir elin dokunmasıyla kendime geldim.
"Gökyüzü hadi ama şakanında bir sınırı var dimi özür dile istersen çünkü bende sana aynısını yapmayayım dimi? " off yaa
"Abi ama paçoz dedi bana bana bihterine " kahkahalarla gülmeye başladı.
"Yağmur bak bu Gökyüzü Şimşek'in ablası ve seni gözü hiç tutmamış onun kusuruna bakma biraz dengesiz " hıh ben miyim dengesiz hiç de bile"Ayrıca bundan sonra ona argo konuşma cidden sonu kötü olur ha şimdiden söyleyim de son üzülen sen olma" yes be savun biraz.
"Aaa evet kusura bakma " sinirle tısladım. "Ah tatlım sen okuyor musun? " keşke iç mimarlık 1.sınıf dese keşke
"Evet iç... " Şimşek ağzını kapatmıştı."Bıraksana kızın ağzını ulan " ama hangi üniversite
"İç mimarlık 1.sınıf Gazi " hahaha elime düştün okuldayken onunla uğraşacaktım ayrıca böcek bile yerleştirirdim tabi Şimşek'in öğrenmemesi lazımdı. Yaşasın görümcelik nihahahaaa...°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Yurda girmem için son beş dakikam kalmıştı abim beni kandırdı bugün izinliymiş Şimşekle Yıldız bizden ayrı takılmışlardı daha çok nefret ediyordum keşke Yağmur da burda olsaydı hem biz ikimiz süper ikiliydik evet abimle Şimşek yanımdaydı ama kız kardeşime ihtiyacım vardı.
Önce Yıldız'ı sonra Şimşek'i en sonda beni bırakmıştı canım benim ya ne kadar da düşünceli bas Gökyüzü bassss off son anda yetişmiştim.
"Kızım nerede kaldın sen, anlat aklımız çıktı telefonun neden kapalı" tüm sorulara cevap verdim ve kendimi uykuya teslim ettim...ARAL'DAN
Kaybolduğu an ;
"Lan oğlum ne istiyorsunuz benden? " ah elimi bir çözsse dalacağım ama çözmüyordu.Kendime geldiğimde yanmış eski bir deponun içindeydim şu şeref yoksunu vardı sadece"Cesaritin yok dimi piç herif " ah bir darbe daha ağzımdan kan geliyordu.
"Ağzına tükürdüğüm vurma lan yüzüme iş yapıyoruz sonuçta " sinirle kahkaha attım.
"Yaptığın işin içine sıçim lan " bu defa da o kahkaha atıyordu.
"Senin işin bile yok haa bunu iş diye yapıyorsan söyle o patronuna istediğiniz şey hiç bir zaman olmayacak" daha fazla sinirlenmiş olacaktı ki bu defada karnıma indirdi.
"Bu mu lan tüm gücün? " evet acıyordu ama bunu belli etmemeye çalışıyordum.
"Az mı geldi bekle lan " ahh karnım elinde demir boruyla dönmüştü"Son kararın mı istediğimizi yapmıyacak mısın? " muzipçe güldüm.
"İstediğini yapmam için cesedimi çiğnemen lazım aptal mahluk " sinirle tıslamıştım.
"Peki sen bilirsin " tam bacağıma indireceği sırada kardeşim gelmişti candı o can
"Oooo kimleri görüyorum seninde mi canın dayak istedi lan it? " tek başına bu adamı kesinlikle yere sererdi. Ama başka adamların geleceğine adım gibi eminim.
"Yok be birader benim canım istemedi ama seninki kesinlikle istemiş öyle ki... " cümlesini bitiremeden biri omzuna geçirmişti.
"Aaa sana söyledim ben canın dayak istiyor diye " adam öyle pis gülüyordu ki sanki canımdan can gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL ANAHTARIM
Teen FictionYıllardan beri hayalini kurduğum şey gerçekleşiyordu. Evet üniversitesiye dereceyle girmiş olabilirdim ama benim hayalim ne iç mimarlık ne de başka birşeydi benim hayalim sadece şarkı söylemekti...