İyi okumalar 💙❤😘
Multimedia : Yağmur ve Aray
"Pis Abi""Gökyüzü " bu bu Aral dı sanırım ağladığım için gözlerim bana oyunda oynayabilirdi.
"Aral " beni kucağına aldı ah kimdi bu "Kimsin sen? " gidiyorduk ama nereye gittiğimizi biliyordum.
"Aral dedin ya Aral'ım iştee " beni nereye götürüyordu ki peki
"Nereye gidiyoruz? " sesimi kısılmış gibi hissediyordum neredeyse zor konuşuyordum.
"Eve " ne evi ya kimin evi neden
"Yaa bırak beni kendim yürürüm " bu kişinin gerçekten Aral olduğuna emin oldum.
"İn be iyilik yapanda suç zaten " indirmesiyle yere yapıışmam bir oldu gözlerim karardı en son duydum şey ise
"GÖKYÜZÜ " oldu sonrası ise sonrası yok...
2 SAAT SONRA
Başımda tarifi imkansız bir ağrıyla uyanmıştım ama burası neresi hiç bit fikrim dahi yoktu oda boydan boya siyah renkle boyanmıştı siyahtan başka koyu lacivert tonları vardı sadece anlaşılan bu kişi gerçekten orjinal bize kalsa rengarenk olsun isterdik ama tek renk gerçekten orjinal off ben ne diyorum ya kalkmaya çalıştım ama başım döndü şekerim falan mı düştü acaba yada çok kan kaybettim kanım düştü.
İçeriye Aral girdi"Gökyüzü iyi misin? " Bilmem iyi miydim?
"Kalkmaya çalıştım başım döndü kalkmama yardımcı olur musun? " Aral çok enişeli görünüyordu.
"Önce sorularıma cevap ver
1.soru sen ne geziyorsun burada?
2.soru hadi geziyorsun neden düştün?
3.soru beni takip falan etmedin dimi? " bütün delilerde beni bulurdu zaten"1.sanane 2.sanane 3.mal mısın? "böyle bir cevap beklemediği için afallamıştı oh iyi oldu ona
"Mal falan değilim endişeliyim merak ediyorum seni " neden ki kardeşim etme merak falan
"Hani meraklı insanlardan nefret ediyordunuz Aral bey " içimdeki çocuk çak bir beşlik yaptı.
"Şey tamam sormadım say " kahkaha attım sonunda kalkmama yardım etti ve içeriye girdik Aytaç'ta vardı bunlat rüya mıydı?
"İyi misin kızım? " ay bu teyzede kimdi?
"Hı hı evet iyiyim teşekkürler " teyza Aytaç'a seslendi.
"Oğlum kız açsa yemek falan yapalım mı sorsana bir " güya sesiz konuşuyorlar ama ben bile duydum o derece
"Hayır hayır aç değilim giderim zaten " telefonum ah evdeydi dimi?
"Ama ben eve nereden gideceğimi bilmiyorum ki telefonundan abimi arasamdan gelip alsa " Aral'dan önce Aytaç atıldı."Ama burada telefon çekmez ki " sıç ya ne bok yiyeceğim burda
"Burası neresi? " güzel soru dimi burası neresi Kadın ne demişti Hasan'ın oğlu arkadaşıyla gelmiş.
" Aytaç babanın adı Hasan mı? " eğer öyleyse çok uzaklaşmış olamazdım.
"Evet de sen ner.. " sözlerini kesmek zorunda kalmıştım.
"Boşver benim nereden öğrendiğimi de beni Emine'ya götür " tuhaf tuhaf bakmaya başladı.
"Kızım bu köyde o kadar Emine varki hangisi acaba? " tırtır evet be herkesin tırtırı yoktu ki
"Şu tuttular olan dedemin adı... " bu defa da o susturdu.
"Kurtar gile mi? " hah işte bildi neden daha önce annemin falan adını söylemek gelmemişti ki demek ki tek zeki ben değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL ANAHTARIM
Teen FictionYıllardan beri hayalini kurduğum şey gerçekleşiyordu. Evet üniversitesiye dereceyle girmiş olabilirdim ama benim hayalim ne iç mimarlık ne de başka birşeydi benim hayalim sadece şarkı söylemekti...