BÖLÜM 3

11 1 1
                                    

Serhat'a attığım fırçadan sonra okul himaye kurallarına daha da dikkat ediyor, korkuyorlardı. Bazen bu korku canımı sıkmıyor değildi. Çünki insanlar "O Sezin Sayar. İsterese beni bir kaşık suda boğabilir. " diyip sizden kaçıyorlar ve yalnız kalıyorsunuz.

Neyse. Konudan taşmayalım. Şuan sorunlu ve benden nefret eden Serpil hocanın dersindeyiz. Kadın kafayı bana takmış. Her hareketimde annemi ve abimi arayıp duruyor. "Hale hanım. Kızınız bugün şunu yaptı. Evet Faruk bey cezasız kalmayacak. " gibi aptal şeyler tekrarlıyordu. Buda yetmezmiş gibi beni iki de bir sözlüye kaldırıyor. Hatta şimdi olduğu gibi.

-Sezin hanım cevap bekliyoruz... Diyip sinsice sırıttı gülüşünü yamulttuğumun.

+Duymadım hocam. Dedim sertçe.

-Rüyanda diyorum. Vini Uhlerayı görüyor musun bari?

+Yok hocam benim rüyalarım genellikle insan öldürme üzerine oluyor.

-Gerçek hayatta yapamadığın içindir o.

+Yo hocam yapabilirim aslında. Kayabedecek birşeyim yok. Hatta fırsat verseler ölüm listem hazır. Hatta ve hatta en başta çok tanıdık biri var. Diyip hocayı süzdüm. Ağzını açıp cevap verecekken. Biri soruyu cevapladı.

-Evet arkadaşınız doğru cevabı verdi. Devam edelim.

Yerime oturup arkamı döndüm.

+Bak yeni. Kuralları bilmiyorsan öğreteyim. Kural 1 benim sorularıma cevap veremezsin.

-Birşey değil arkadaşım. Diyip ukala tavrını takındı. Tek kaşımı kaldırıp.

+Pekiii. dedim. Açık olan defterine kafamı eğip sayfanın tam ortasına tükürdüm. Bişey değil arkadaşım. Diyip sırıttım.

Gözlerini benden ayırmayıp gülmeye devam etti. Sinirimin daha da artıp başka güçlere dönüşmesini istemediğimden önüme döndüm. Yoksa kan çıkar!!

                                                ◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

-Ya lütfen Seziin.

+Hayır.

-Ya hep aynı şeyi yapıp keyif kaçırıyorsun ne olur giysen?

+Hazal ben mi cahilim yoksa sen mi körsün bilemem ama seçtiklerinin ikisinin de yarısı yok! Diyip sinirden yerimde zıpladım.

-Ölümü gör.

+Ölünü dirini ama haa.

-Tamam ölümü gör.

+Ölünü mumyalarım. Bak Hazal zaten gelmeyecektim biliyorsun sevmiyorum o iki malak kafalıyı. Hele bir de bana yarıları olmayan kıyafetleri seçiyorsun yemin ederim isyan geliyor "Bilekleri kes " diyerek.

-O isyanın ben. Zaten başımıza ne geliyorsa ondan geliyor. Giyeceksin kızım! Bitti bu kadar ! Kıyafetleri yatağa bırakıp odadan çıktı. Yatağa atladım. Evet kıyafetleri düşünmeden

+Giymicem giymicem giymiceeeem. Diyip yatakta debelendim.

-Bana bak kız 10 dakikaya buradayım saçını başını yoldurtma giy şunları! Dedi çirkef başını kapıdan uzatıp.

+Hazaaal geliyor isyan !

-Seziin geliyor tırnak! Giy şunları! Diyip gitti.

Yattığım yerde biraz kudurduktan sonra ayağa kalkıp giyinmeye başladım.

+Hayır niye etek ve şu ismini bilemediğim yarım şey. Neden yani neden?! Hayır onca pantolon, gömlek yada tişörtüm varken niye Hazal'ın saçma kıyafetleri?!

DipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin