sadece sen varsın

261 1 0
                                    

1. bölüm

Her sabah ki gibi gene bir okul sabahına uyanmıstım hayatımda farklı hiç birşey yoktu hep rutin işler.Ben kim miyim? Adım irem kaya.Kayalar Holding'in sahibi olur babam ama parayla işim olmaz bile alcaksam makbuş a söylerim o benim için alır. 16 yaşındayım. Annem ben 14 yaşındayken hayatını kaybetmiş. Babamda anneme benzediğimi söylüyor. Bu nedenle ilk başlarda benimle ilgilenmesede sonradan benim bir suçum olmadığını anladı diye düşünüyorum.Annemi kaybettikten sonra kendimle ilgilenmedim.Çünkü herşeyimiz aynıydı. belime kadar olan sarı saçlarım deniz mavisi gözlerim vücut hatlarım. Neyse hayatım gelirsek anladığını üzere çok boktan bir hayat.En yakın arkadaşım Rüya. Bu arada okulda çok hoşlandığım bir gökten inme meteor var.Adı da Rüzgar. Ama tabiki de bana bakmıyor. aslında ben erkek olsam bende bana bakmazdım. o yüzden erkekleri suçlamamak lazım. Ben size sarı saçlarım mavi gözlerim var dedim diye beni güzel sanmayın.dedigim gibi kendime bakmıyorum. Neyse bu kadar bilgi yeter zaten birazdan rüya da gelir. hazırlanmam 5 dk aldı.elime ilk geleni giydim.kahvaltimi yaptım ve dişlerimi fırçalamak için odama çıktım. aşağı inerken zaten rüyaninda geldiğini gördüm ve hemen yola çıktık. normalde havalar kötüye erkan amca okula bırakırdı. ama havalar güzelken biz rüyayla birlikte yürürdük. okula vardigimizda zilin çalmasına daha 15 dk vardı. bizde bu yüzden kantine gidip rüya ile konuşmaya başladık. Bu okuldaki herkes varlıklı ailelerdir .ama tabikide her okulda olduğu gibi bizim okulda da ezik ,popüler,birde kendi kendine takilanlar olarak ayrılıyor. aslında ortaokuldayken çok popülerdim. Fakat lisede olaysız geçirmek için elimden gelen herseyi yaptım artık eski ben gitmişti ve ruhumu yanında götürmüştü.sadece bu hayatta babam için yasiyordum tam babamın istediği öğrenci potansiyeline sahiptim. aslında ben ders çalışmam ders dışında hersey le ilgilenirim ama nedense başka şeylerle ilgilenirken hocayı daha iyi anlarım neyse o konular biraz karışık deşmeyelim. rüya benim her seyimdir. sırf benim için o da eski popüler yaşamından vazgeçti ve benimle takıldı .ona minettardim. baştan onun da benimle yanmasini istememistim ama beni zorla ikna etmişti .zaten bu güne kadar bir birimizin hiç yarı yolda birakmamistik birakmayacagizda.ben aklımda binlerce şey düşünürken zil çaldı ve sınıflara doğru gitmeye başladık ki kimi görelim eski can yoldasim buse. eskiden çok yakın arkadaş tık buse, ben ,rüya, can ve ufuk . ama buse bir anda bana düşman oldu ve beni küçük düşürmek için elinden geleni yaptı. ve amacına da ulaştı diyebiliriz tabikide beni isteğimle ben izin vermesem asla bana yaklasamazdi bile.eski hayatima dayalı buse nin bile tahmin edemeyeceği kaynaklarım var ama bunları artık kullanmıyorum. dediğim gibi sorunsuz bir hayat, felsefesine uyuyorum. buse bana ne yaparsa boyun egiyorum ama birgün bir yerden patlak verecegimide biliyorum ama o yaklaşan zaman a da uzak olmak için elimden geleni yapıyorum. buse yanıma gelip "küçük sürtüğümüzde gelmiş" dedi.elimi yumruk yapıp sıktım bu seferde "sinirlendim mi yoksa "dedi. sadece güldüm ama beni çok iyi tanıyordu lanet olsun benim hakkımda her şeyi de biliyordu. her yaptığım harekette nasıl tepki vereceğim biliyordu. ama yavaş yavaş kendimi kapatmaya başlamıştım rüya dışında kimseye gerçek hislerini söylemiyordum. can ve ufuğa gelirsek suan amerika dalar.Seyit amaca zorla göndermişti ama neyse. hemen yanımdan gökten inme meteor um yanımdan geçti kalbim bir anda deli gibi atmaya başladı o muhteşem kokusu beni benden aldı .tabi bizim sürtük buse de peşinden onu sevdiğimi anlatmıştı bunu gözlerinden okumuştum ama neden herkese söylemedi ki neyse işime gelirdi zaten buse nin rüzgârla konuşma çabalarına ölüyorum ya tabi buse yi Afedersiniz ama sikinde bile değil yani.neyse öğretmenler zili çaldı be bizde rüyayla koşa koşa sınıflara girdik en azından hoca gelmemişti. yerime geçtim rüyayla aynı sınıfta değildik ben eşit agirliktaydim.derse girdiğimizde hemen arkamda rüzgar vardı. bizim sınıf en az öğrenciye sahip sınıfta bu yüzden ders te fazla gürültü olmazdı .hoca sınıfa girince önce bir selamlastik daha sonrada sınıfın kapısı birden açıldı ve sınıfa biri girdi.cocuk hiçte fena değildi kumral saçlı yeşil gözlü çok yakışıklıydı ama benim rüzgar im vardı. hoca çocuğa kendini tanitmasini söylemişti çocuk sadece "ben aras "dedi ve rüzgar bir anda kafasini kaldırdı ve ....

sadece sen varsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin