Aras

76 3 0
                                    

Rüzgar nedense şuan sinirden köpürmek üzereydi ve aras ın da yüzünde bir sırıtma vardı ama pek içten değil di daha çok artık işin bitti senin hayatının içine sıçmaya geldim der gibiydi. Öğretmen boş bir yere gecebilirsin dedi ve tek boş yer rüzgarın ve benim yanımdı. rüzgar kimseyle oturmazdı benimleyse kimse oturmazdı. Aras gelip yanıma oturdu ve yanımda hala sırıtıyordu.bir anda elini uzatıp ben aras dedi. bende kısaca irem dedim ve elini havada bıraktım. Güldü ve oo sert kız merak etme elini yemem dedi ve tam elini indirecekken tutum ve yemiyecegini zaten biliyorum cesaret edemezsin ama baştan seni gördüğümde sadece egonu tatmin etmek için benimle tanınmıştın fakat senin elini tutmadığımda gözünden arkadaş edinmek ister gibi bir hal sevdim. doğrusu diye sorduğumda inanamaz gibi bana baktı bense sadece başını evet der gibi salladı tahmin etmiştim dedim.bunu nasıl anladın diye sordu bende sadece insanları iyi tanırım dedim ve hemen ardından da ama benimle arkadaş olma benimle takılmak isteyeceği pek sanmıyorum. sadece gülümsedi ve başkalarını pek umursamam diye kısaca konuştu. farklısın dedim kısaca ve oda sende diye karşılık verdi. ona baktım

ama nedenini sormadım oda sormamıştı. hoca sessiz olun dedi etrafa baktığımda herkes bize arası parcalayacak gibi bakıyorlardı aras ta bunun farkına vardığında kulağıma fısıldayarak "sanki bunlar bana yiyeceğim gibi bakıyor dedi." sadece gülümsedim ve onlar yakışıklı biri gördüklerinde üstüne atarlar.  yani benim yakışıklı olduğumu düşünüyorsun dedi . öyle bir şey dediğimi hatırlamıyorum diye karşılık verdim ama aksine düşünmüyorsun dedi ve hoca tekrar bir uyarıda bulunduğunda bir daha zil çalana dek konuşmadık oda zaten pek üstünde durmadı. zil çaldığında bana okulu gezdirirmisin diye sordu ve bende tabi dedim ama rüya da gelse sorun olmaz herhalde dedim oda bana anlamamış gibi bakınca en yakın arkadaşım diye açıklamada bulunmak zorunda hissettim kendimi. oda onaylanmasının kafasını salladı ve rüyayı almak üzere onun sınıfına yol aldık rüyayı gördüğünüzde hayırdır der gibi baktı bende ağzımla yeni geldi dedim. Aras rüya ya elini uzatıp ben aras dedi rüyada bu konuşmasından mutlu olmuş gibi rüya dedi ve elini sıktı. sonra birlikte okulu gezdik ve zil çaldığında sınıflara geldik. içeri girer girmez rüzgar bakışlarını bu tarafa çevirdi ve elini yumruk yapıp sıkmaya başladı. yerimize geçtiğimizde hocada ardından girdi ve diger teneffüslerde de üçümüz biraz sohbet ettik. üçümüzünde evleri çok yakındı. hatta yarın sabah okula birlikte gelmek için sözleşmiştik isterse akşam da bizimle gelebileceğini söylemiştim ama işi olduğunu söyledi ve bir daha da konuşmadık zaten. teneffüs zili çaldığında mutluluktan uçmak üzereydim hemen çantası alıp rüyanın sınıfına gittim ama orada değildi ama çantası sıranın üzerindeydi. rüyayı telefonla çaldırdığımda telefonunu açtı ve ona nerdesin diye sorduğumda ceketini kantinde unuttuğu için sınıftan erken ayrıldığını söyledi ve zaten kapıdan kendisini gördüm eşyalarını topladıktan sonra dışarı çıktığım da bütün okulun burada olduğunu fark ettim herkes bir yuvarlak oluşturmuş adeta bir gösteri varmış gibi yuvarlağın içindekileri  izliyorlardı. ve bende yuvarlağın içine baktığımda gözüme iki kişinin yüzü takıldı.

sadece sen varsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin